//

Foto's opnieuw importeren via Windows Iphone 4s

Foto's opnieuw importeren via Windows Iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al mijn foto's van de Iphone op mijn Windows-pc staan, maar met een verkeerde bestandsnaam en in teveel mappen. Ik wil graag de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-12, 13:05
fvdh fvdh is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard Foto's opnieuw importeren via Windows Iphone 4s

Ik heb al mijn foto's van de Iphone op mijn Windows-pc staan, maar met een verkeerde bestandsnaam en in teveel mappen. Ik wil graag de DSC-naam per foto in 1 map.

Hoe kan ik opnieuw al mijn foto's kopiëren van mijn Iphone naar mijn laptop want Windows uploadt alleen foto's die nog niet op mijn laptop staan.

Ik heb al een nieuwe lege map gemaakt, maar dat werkt niet. Ook kopiëren vanuit deze computer wil ik niet want met kopiëren kan ik niet alle foto's in één keer kopiëren.

Hoor graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-12, 07:49
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik krijg, zodra ik mijn iPhone aansluit op de PC, een popup venster met een aantal mogelijkheden. O.a. de mogelijkheid alle bestanden naar de PC te kopiëren.
Mocht je dat venster niet te zien krijgen, dan is er altijd nog de mogelijkheid via de Verkenner de hele bubs over te zetten van iPhone naar PC. Reorganiseer e.e.a. op je PC, en synchroniseer een keer met iTunes waarbij je de foto-optie uitklikt (alle foto's verwijderen dus). Daarna nogmaals synchroniseren met de gewenste fotomappen geselcteerd.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 24-07-12, 11:26
fvdh fvdh is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor je antwoord, maar dit heb ik allemaal al gedaan.

Het probleem is dus dat Windows alleen nieuwe foto's synchroniseerd, er is geen optie om opnieuw alle foto's van mijn iphone te halen.

Kopiëren via Windows verkenner brengt het probleem met zich mee dat er een beperkt aantal foto's gekopieerd kan worden.
  #4  
Oud 24-07-12, 11:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fvdh Bekijk bericht
Het probleem is dus dat Windows alleen nieuwe foto's synchroniseerd, er is geen optie om opnieuw alle foto's van mijn iphone te halen.
Maak een backup van alle foto's die je al ingelezen hebt van de iPhone op een externe harde schijf (of op een HDD anders dan c:\). Verwijder nu alle foto's die Windows al ingelezen heeft uit de oorspronkelijke locatie. Als het goed is zou er een index met de reeds ingelezen foto's uit de Windows registry moeten aangepast worden.

Probeer dan om de plaatjes opnieuw te importeren van de iPhone.

Succes gewenst
  #5  
Oud 24-07-12, 12:51
fvdh fvdh is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

foto's op een andere harde schijf dan C of op een externe harde schijf zetten lukte ook niet.

Ik heb het opgelost via Windows Photo Viewer met de keuze "importeren uit", hierdoor heb ik nu alle 2600 foto's in 1 map, jeej!!!

Bedankt voor jullie moeite in ieder geval!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's importeren mweijers Muziek, foto & video 2 17-11-11 15:25
fotos importeren naar windows 7 frans van enckevort iTunes 0 20-05-10 09:32
Contacten op iPhone importeren naar Windows Coca iTunes 0 03-04-10 14:55
iphone start opnieuw op bij aansluiten op computer ( windows ) susyQ81 Archief 2 08-01-10 18:58
Windows: Windows opnieuw geinstalleerd: iPhone leeg pvkrs iTunes 4 27-07-09 10:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.