//

Problemen bij het afsluiten van iphone 4s

Problemen bij het afsluiten van iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enkele weken heb ik een Iphone 4S, in het begin ging alles goed maar sinds een paar dagen, wanneer ik mijn toestel wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-12, 18:18
oelare oelare is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard Problemen bij het afsluiten van iphone 4s

Hallo, Sinds enkele weken heb ik een Iphone 4S, in het begin ging alles goed maar sinds een paar dagen, wanneer ik mijn toestel wil afsluiten, krijg ik bij het duwen op de on/off knop, na enkele seconden telkens het scherm om hem effectief uit te schakelen alsof ik de on/off knop ingedrukt heb gehouden. Wanneer ik dan op annuleer duw gaat hij in rust. Ik moet nu dus telkens wachten tot wanneer ik deze optie krijg en dan nog wachten tot hij uitgaat, dit heb ik niet op mijn Ipad. Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn met dit probleem en of dit kan verholpen worden. Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-12, 21:12
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Sorry, maar ik begrijp je niet helemaal. Als je enkele sec. de aan/uitknop indrukt is het juist de bedoeling dat je de schuif uitzetten te zien krijgt? Als je hem in ruststand wil zetten, alleen even heel kort indrukken. Of bedoel je dat niet?
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #3  
Oud 25-07-12, 08:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik begrijp dat je de aan/uit knop kort indrukt, maar dat die kennelijk blijft hangen. Doe eens een harde reset, kleine kans dat het helpt.
Anders mogelijk de knop (laten) vervangen, is helaas een probleem wat vaker voorkomt. Mogelijk heb je nog garantie?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Soms problemen bij afsluiten XBMC sentinaal Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 25-02-12 19:05
problemen bij het opladen op pc Jamalietjuh iPhone algemeen 0 16-01-11 17:58
Apps afsluiten bij FW 4.0 JorritV70 iPhone Apps 7 10-07-10 11:19
iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile ICom Odido (T-Mobile) 70 29-05-10 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.