iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   kpn iphone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/122360-kpn-iphone.html)

ergoboy 23-07-12 22:14

kpn iphone
 
hoi
de iphone4 waar ik al eerder een post over maakte blijkt nu van kpn te zijn..blijkbaar geen simlock de andere zeggen weer van wel
nu ga ik deze vakantie naar amsterdan een dagje
ik zag dat de store in het weekend ook open is.zou het zinvol zijn deze iphone meee te nemen om om te ruilen ? hij heeft nog een maand garantie

XIII 23-07-12 22:39

Als "de store" de Apple Store is, waarom zouden ze jouw telefoon daar moeten "omruilen"?

ergoboy 23-07-12 22:47

omdat ie van nederland afkomstig is ? ja ik weet het niet maar vraag me af of de kans er inzit..tog beter omruilen ipv te laten herstellen

XIII 23-07-12 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ergoboy (Bericht 810107)
omdat ie van nederland afkomstig is ? ja ik weet het niet maar vraag me af of de kans er inzit..tog beter omruilen ipv te laten herstellen

Wat is er stuk dan?

ergoboy 23-07-12 23:29

mobistar simkaart werkt wel de eerste uren maar veranderd dan plots naar..no service..uitzeten en terug aan werkt niet,hard reset ook niet, de kaart erin en er terug uitdoen helpt soms weer voor enkele uren..ook is het Wi-Fi netwerk onstabiel (zwak)

Wimus 23-07-12 23:32

Apple zal je ten alle tijden verwijzen naar de verkoper ivm een eventuele garantie claim.
Je schrijft: blijkt nu van kpn te zijn.. moet ik daaruit opmaken dat je geen aankoopbewijs hebt? Als dat zo is kan je elke garantieclaim, bij wie dan ook, wel vergeten. Als je het aankoopbewijs wel hebt, weet je waar je je moet vervoegen.

ergoboy 23-07-12 23:37

nee ze had hem 2dehands gekocht en ik heb die binnengedaan bij mobistar omdat ik de zelfde witte iphone 4 heb met dat factuur,:rolleyes: maar kreeg hem de volgende dag al terug met het bericht dat dit mijn iphone niet is maar een van kpn..(mij dus geexuseerd natuurlijk)

Wimus 23-07-12 23:49

Voor zover ik weet is de IPhone 4 bij KPN gewoon simlock vrij. Ik zou proberen met een KPN sim als je toch in Nederland op vakantie gaat, maar ik vrees dat die hetzelfde probleem zal geven.
Naar mijn bescheiden mening is dit gewoon de reden waarom de vorige eigenaar hem verkocht heeft. (is misschien gevallen geweest of zo) want zelfs op een gelockte moet de Wi-Fi gewoon werken

ButcherJF 24-07-12 06:53

Waarom zou je het niet proberen bij de Applestore in Amsterdam? Veelal is de ervaring dat men daar niet moeilijk doet over omruilen. Doe je verhaal over het signaalverlies en kijk of het lukt. Neen heb je, ja kun je krijgen.

Guest-20180925190238 24-07-12 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ergoboy (Bericht 810114)
nee ze had hem 2dehands gekocht.....

Mij is het eens gelukt om een defecte AT&T iPhone 4 om te ruilen in de Apple Store in Parijs (Opera). Een aankoopbewijs, dat ik wel had, was absoluut noodzakelijk om de iPhone te kunnen omruilen.

Ik weet niet of de Apple Store in Amsterdam dezelfde voorwaarden hanteert. Zoals eerder geschreven als je in de buurt bent kan je het altijd proberen, na afspraak met de Genius Bar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.