iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone met Tele2 of Tmobile? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/122632-iphone-tele2-tmobile.html)

Mangopeer 29-07-12 17:18

Iphone met Tele2 of Tmobile?
 
Geachte leden,

Ik ben van plan een Iphone te gaan kopen en ben me aan het oriënteren op de verschillende modellen. Ik heb geen ervaring met smartphones (gebruik op dit moment een oude Nokia + Sim only maar abonnement loopt volgende maand af).
Ik ben al in verschillende winkels geweest en daar raden ze me Samsung, HTC en LG aan. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat een Iphone voor mij praktischer is aangezien ik al een Ipad heb en daarop ook agenda e.d. gebruik.

Op internet zag ik goedkope abonnementen van Tele2 (smartmix) met een Iphone 4S. Op internet kon ik echter weinig informatie vinden over Iphones en tele 2. Is het werkelijk zo slecht? Wat is er dan niet goed aan Tele2? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ook zag ik een goedkoop abonnement van Tmobile met de Iphone 4. Tmobile lijkt me een betere provider, is dit waar?

Gemiddeld zijn beide abonnementen ongeveer 30 euro. Dit is ook eigenlijk mijn limiet.

Wat zouden jullie doen? Hebben jullie nog tips?

Ik hoef niet zo zeer games te spelen. Ik wil een smartphone voor het onderweg mailen en surfen.

Alvast bedankt,

XIII 29-07-12 17:20

Tele2 gebruikt het netwerk van T-Mobile, dus voor de kwaliteit van het netwerk is er geen verschil.

Mangopeer 29-07-12 17:24

Oké bedankt voor je reactie. Ik lees echter verhalen op internet over spookrekeningen, dat Imessage en navigatie niet werkt bij Tele2, dat ze geen microsim leveren, etc.

Guest-20180925190238 29-07-12 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mangopeer (Bericht 811114)