//

scherm voicemail is veranderd

scherm voicemail is veranderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Door een of andere verkeerde handeling is het scherm van mijn voicemail veranderd. Vroeger moest ik maar op de knop voicemail duwen en werd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-12, 17:02
uhans uhans is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Schoten
Berichten: 17
Standaard scherm voicemail is veranderd

hallo,

Door een of andere verkeerde handeling is het scherm van mijn voicemail veranderd.

Vroeger moest ik maar op de knop voicemail duwen en werd automatisch het nummer van mijn voicemail (1230) gebeld.

Thans krijg ik echter het scherm te zien zoals op de foto. Iemand een idee hoe ik dit terug kan aanpassen ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (24,4 KB, 17x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-12, 22:53
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

outomatische voicemail? i kdacht dat je darvoor Wi-Fi of 3G moest hebben om dit te kunnen gebruiken.. ik had dit ook vroeger maar dat is bij mij blijkbaar verdwenen
  #3  
Oud 01-08-12, 08:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uhans Bekijk bericht
Thans krijg ik echter het scherm te zien zoals op de foto. Iemand een idee hoe ik dit terug kan aanpassen ?
Dat is "Visual Voicemail". Ik denk dat allen jouw provider dat kan terugzetten.

http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips...one-gebruiken/

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend Michael iPhone algemeen 28 02-03-11 22:17
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 20:05
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 20:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 20:53
Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail Vikash Overige providers Nederland 0 30-01-08 22:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.