iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   "Geen service" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/122698-geen-service.html)

Olivierv 31-07-12 13:32

"Geen service"
 
Hallo!

Ik heb een Iphone 4 en bijna dagelijks problemen met bereikbaarheid (geen service linksboven).

Na wat opzoekwerk op het net gezien dat dit een gekend probleem is die kan worden opgelost met een software-update.

Dit heb ik gedaan (5.1.1) en heb het probleem nog steeds.

Iemand die me kan helpen?

Bedankt.

Werner1963 31-07-12 15:30

Probeer eens met een nieuwe SIM deze wordt meestal gratis vervangen bij je provider

apotheosis 31-07-12 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Olivierv (Bericht 811385)
Hallo!

Ik heb een Iphone 4 en bijna dagelijks problemen met bereikbaarheid (geen service linksboven).

Na wat opzoekwerk op het net gezien dat dit een gekend probleem is die kan worden opgelost met een software-update.

Dit heb ik gedaan (5.1.1) en heb het probleem nog steeds.

Iemand die me kan helpen?

Bedankt.

Hetgeen ik weet en zelf ben tegen gekomen met de iPhone 4 is die death grip, als ge de iPhone in uw handen neemt en voor je houd, links onderaan ong aan de zijkant van de iPhone daar zit die antenne, net op een of zeg maar de plaats waar de meeste mensen net hun vingers/handplam enzo ophouden, daardoor viel bij mij het signaal ook dikwijls volledig weg.
Als ik ervan bleef dan had ik dit niet voor.

Als het dit zou zijn dan valt dit niet op te lossen, dan moet je de iphone gewoon anders leren hanteren, ik heb dat ook gedaan en na een dikke 5 dagen was dat geen probleem meer, je word het snel gewoon om die antenne gedoe te omzeilen door de iPhone op een andere goeie manier vast te houden.

Olivierv 31-07-12 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 811398)
Probeer eens met een nieuwe SIM deze wordt meestal gratis vervangen bij je provider

Heb een nieuwe sim (micro-sim) gekregen bij aankoop van m'n toestel.

Dit kan dus niet de reden zijn denk ik.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 juli 2012 om 17:29 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 811412)
Hetgeen ik weet en zelf ben tegen gekomen met de iPhone 4 is die death grip, als ge de iPhone in uw handen neemt en voor je houd, links onderaan ong aan de zijkant van de iPhone daar zit die antenne, net op een of zeg maar de plaats waar de meeste mensen net hun vingers/handplam enzo ophouden, daardoor viel bij mij het signaal ook dikwijls volledig weg.
Als ik ervan bleef dan had ik dit niet voor.

Als het dit zou zijn dan valt dit niet op te lossen, dan moet je de iphone gewoon anders leren hanteren, ik heb dat ook gedaan en na een dikke 5 dagen was dat geen probleem meer, je word het snel gewoon om die antenne gedoe te omzeilen door de iPhone op een andere goeie manier vast te houden.


De mijne doet het ook altijd s nachts wanneer hij op m'n nachtkastje ligt. Er is op dat moment dus geen fysieke aanraking aan het toestel.

Werner1963 31-07-12 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Olivierv (Bericht 811423)
Heb een nieuwe sim (micro-sim) gekregen bij aankoop van m'n toestel.

Dit kan dus niet de reden zijn denk ik.

Nieuwe SIM's kunnen ook stuk gaan zoals iphone's die hier van alles mankeren :)

Je kan de SIM misschien is over een jeansbroek wrijven. Mogelijk zijn de kopere contacten licht geoxideerd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.