//

iPhone 4s gaat ineens uit en niet meer aan

iPhone 4s gaat ineens uit en niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een dag of 10 een iPhone 4s. Nu is het volgende de afgelopen week al twee keer gebeurrd. Hij ging ineens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-08-12, 11:33
ykema ykema is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 6
Standaard iPhone 4s gaat ineens uit en niet meer aan

Hallo,


Ik heb sinds een dag of 10 een iPhone 4s. Nu is het volgende de afgelopen week al twee keer gebeurrd.

Hij ging ineens uit zichzelf helemaal uit terwijl ik vlak ervoor nog even had gekeken of hij opgeladen moest worden. Hij ging ook niet meer aan. Zelfs niet onder spanning. Het enige wat helpt is hem onder spanning te laten staan en na een nacht doet hij het dan weer.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn. De telefoon is overigens helemaal nieuw, dus dat zou het niet mogen zijn.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-12, 11:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ykema Bekijk bericht
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn.
Waarschijnlijk te diep ontladen. Als de accucel een spanning van < 3.7V bereikt heeft schakelt de iPhone zich om veiligheidsredenen uit, ongeacht het percentage dat wordt aangegeven.

Doe een harde reset en laadt dan de iPhone op tot 100%. Laat de ipHone na het bereiken van 100% nog een tijdje aan de lader. De accucel wordt dan tweemaal gekalibreerd.

Succes gewenst
  #3  
Oud 05-08-12, 17:50
ykema ykema is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarschijnlijk te diep ontladen. Als de accucel een spanning van < 3.7V bereikt heeft schakelt de iPhone zich om veiligheidsredenen uit, ongeacht het percentage dat wordt aangegeven.

Doe een harde reset en laadt dan de iPhone op tot 100%. Laat de ipHone na het bereiken van 100% nog een tijdje aan de lader. De accucel wordt dan tweemaal gekalibreerd.

Succes gewenst
Ik ga het proberen, na de reset blijft het scherm uit. Laad ik hem dan opnieuw op of zet ik hem eerst aan??
  #4  
Oud 05-08-12, 17:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ykema Bekijk bericht
Laad ik hem dan opnieuw op of zet ik hem eerst aan??
Laad de iPhone maar op. Als de bootspanning hoog genoeg is start hij vanzelf op.
  #5  
Oud 06-08-12, 19:20
ykema ykema is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik heb het geprobeerd. Nu maar even afwachten of ie het blijft doen. In ieder geval bedankt zover
Reageren

Labels
aan/uit, iphone 4s, meer, niet, uit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop Sjanti iPhone algemeen 5 29-01-12 23:17
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan kaasje01 iPhone algemeen 17 08-06-11 09:01
Iphone valt uit in dfu en gaat niet meer aan puma17 iPhone algemeen 2 28-03-11 09:31
HELP!! Iphone gaat niet meer aan.. Caucasian Archief 6 09-01-11 17:53
iphone4 gaat vanzelf uit en niet meer aan dagoberd iPhone algemeen 0 30-08-10 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.