//

Sommige foto's gemaakt met mijn iphone 4S kunnen op mijn computer niet omgedraaid wor

Sommige foto's gemaakt met mijn iphone 4S kunnen op mijn computer niet omgedraaid wor discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik foto's maak met mijn iphone dan draai ik hem ook wel is horizontaal, wat dus ook betekent dat ik sommige foto's op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-12, 15:30
akqronaldqka akqronaldqka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard Sommige foto's gemaakt met mijn iphone 4S kunnen op mijn computer niet omgedraaid wor

Als ik foto's maak met mijn iphone dan draai ik hem ook wel is horizontaal, wat dus ook betekent dat ik sommige foto's op mijn computer zal moeten omdraaien!
Bij de meeste foto's draait die de foto gewoon maar bij sommige foto's kan ik hem niet draaien en dan krijg ik de melding:

"Deze foto kan niet worden opgeslagen als gevolg van een probleem met de bestandeigenschappen van de foto"

Ik open mijn foto's in Windows live photo gallery!

Ik hoop dat iemand mij een oplossing kan vertellen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-12, 15:32
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Je kan ook de foto's al op je iPhone bewerken en dus omdraaien Gewoon via je foto album. Ik heb dit ook wel eens gehad en via deze manier opgelost.
  #3  
Oud 07-08-12, 15:38
akqronaldqka akqronaldqka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Maar het is toch vreemd, dat sommige foto's wel te draaien zijn en sommige niet op de computer, ik heb met mijn vorige iphone dit probleem nooit gehad!
  #4  
Oud 07-08-12, 15:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door akqronaldqka Bekijk bericht
Ik hoop dat iemand mij een oplossing kan vertellen!
Een fotoprogramma gebruiken dat de Exif metadata van een foto wel begrijpt.

Microsoft Office Picture Manager is er zo eentje naast tientallen andere. En ik meen op het forum gelezen te hebben dat het met Paint ook lukt.

Succes gewenst
  #5  
Oud 07-08-12, 15:44
akqronaldqka akqronaldqka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Owww kijk top met paint lukt het nu wel super bedankt voor je reactie!
  #6  
Oud 08-08-12, 05:10
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

ik wil niet lullig doen, maar ben wel zeker dat je de fotos eerst op je pc zet en dan bewerkt? als je ze bekijkt via je pc maar niet overplaatst kunnen deze idd niet worden omgedraait. eerst kopieren, dan draain. reden dat paint het wel doet is omdat paint je foto in het programma haalt
  #7  
Oud 08-08-12, 08:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Dit topic gaat over precies hetzelfde probleem, lees dat door voor een work-around.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? XXcindyXX iPad algemeen 13 23-11-12 12:27
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 19:18
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 02:56
computer vindt mijn iphone niet latino iPhone algemeen 42 22-06-10 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:17.