iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Foto's perongelijk verwijderd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/123045-foto-s-perongelijk-verwijderd.html)

Leeuwenburg 07-08-12 16:08

Foto's perongelijk verwijderd
 
Ik heb perongelijk al mijn vakantiefoto's gewist van mijn Iphone. Ik heb geen back up via icloud en durf niet te zeggen dat er via itunes een back up is gemaakt. Ik wil heel graag de foto's terug is er ergens nog een optie om ze op een of andere manier weer terug te krijgen.

In ieder geval heb ik wel icloud maar kan nergens vinden of die iets met mijn afbeeldingen heeft gedaan.

Er schijnt een soort recover programma te zijn?!?

Guest-20180925190238 07-08-12 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenburg (Bericht 812552)
Er schijnt een soort recover programma te zijn?!?

Ja, maar die progjes zijn voor geheugenkaartjes in FAT(32) formaat en een iPhone is geen geheugenkaartje en al helemaal niet in FAT(32) formaat.

Als je Photo Stream gebruikt hebt zouden de foto's daar nog kunnen in staan. Als dat niet het geval is en als er geen backup is dan zijn die plaatjes onherroepelijk verloren, helaas.

Succes verder :)

Leeuwenburg 07-08-12 16:30

Dank je wel.

Nog even een vraagje hoe weet ik of ik Photo Stream gebruik?Waar zou ik het eventueel kunnen terugvinden?

Guest-20180925190238 07-08-12 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenburg (Bericht 812557)
Dank je wel.

Nog even een vraagje hoe weet ik of ik Photo Stream gebruik?Waar zou ik het eventueel kunnen terugvinden?

Zonder dank :)

Kijk op de iPhone in Instellingen onder iCloud of je daar Photo Stream hebt ingeschakeld en op de Windows PC in het iCloud Control Panel.

Leeuwenburg 07-08-12 16:36

Ja staan ingeschakeld alleen als ik mij online aanmeldt op www.icloud.com staan daar mijn foto's weer niet op?Is dat iets wat dan op je laptop staat waar je je voor het eerst hebt aangemeld?

Guest-20180925190238 07-08-12 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenburg (Bericht 812559)
Is dat iets wat dan op je laptop staat waar je je voor het eerst hebt aangemeld?

Als Photo Stream op de PC in het iCloud Control Panel ingeschakeld is dan staan de foto's in de map Photo Stream. Die map staat normaal gezien binnen de map Afbeeldingen.

Als Photo Stream op de PC niet ingeschakeld is kan je het alsnog inschakelen.

Leeuwenburg 07-08-12 16:42

Ok nou ik ga het vanavond meteen proberen op mijn laptop. Ik hoop het!!

mrboolean 07-08-12 16:45

Als je Photo Stream aan hebt staan heb je in de Photos app een aparte album staan die de laatste foto's laat zien die op je stream zijn gezet. Maar gezien het feit dat je Photo Steam apart aan moet zetten, net als je de iCloud backup functie zelf moet activeren, acht ik de kans klein dat je Photo Stream gebruikt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.