//

Foto's perongelijk verwijderd

Foto's perongelijk verwijderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb perongelijk al mijn vakantiefoto's gewist van mijn Iphone. Ik heb geen back up via icloud en durf niet te zeggen dat er via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-12, 17:08
Leeuwenburg Leeuwenburg is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard Foto's perongelijk verwijderd

Ik heb perongelijk al mijn vakantiefoto's gewist van mijn Iphone. Ik heb geen back up via icloud en durf niet te zeggen dat er via itunes een back up is gemaakt. Ik wil heel graag de foto's terug is er ergens nog een optie om ze op een of andere manier weer terug te krijgen.

In ieder geval heb ik wel icloud maar kan nergens vinden of die iets met mijn afbeeldingen heeft gedaan.

Er schijnt een soort recover programma te zijn?!?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-12, 17:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenburg Bekijk bericht
Er schijnt een soort recover programma te zijn?!?
Ja, maar die progjes zijn voor geheugenkaartjes in FAT(32) formaat en een iPhone is geen geheugenkaartje en al helemaal niet in FAT(32) formaat.

Als je Photo Stream gebruikt hebt zouden de foto's daar nog kunnen in staan. Als dat niet het geval is en als er geen backup is dan zijn die plaatjes onherroepelijk verloren, helaas.

Succes verder
  #3  
Oud 07-08-12, 17:30
Leeuwenburg Leeuwenburg is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Dank je wel.

Nog even een vraagje hoe weet ik of ik Photo Stream gebruik?Waar zou ik het eventueel kunnen terugvinden?
  #4  
Oud 07-08-12, 17:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenburg Bekijk bericht
Dank je wel.

Nog even een vraagje hoe weet ik of ik Photo Stream gebruik?Waar zou ik het eventueel kunnen terugvinden?
Zonder dank

Kijk op de iPhone in Instellingen onder iCloud of je daar Photo Stream hebt ingeschakeld en op de Windows PC in het iCloud Control Panel.
  #5  
Oud 07-08-12, 17:36
Leeuwenburg Leeuwenburg is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Ja staan ingeschakeld alleen als ik mij online aanmeldt op www.icloud.com staan daar mijn foto's weer niet op?Is dat iets wat dan op je laptop staat waar je je voor het eerst hebt aangemeld?
  #6  
Oud 07-08-12, 17:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenburg Bekijk bericht
Is dat iets wat dan op je laptop staat waar je je voor het eerst hebt aangemeld?
Als Photo Stream op de PC in het iCloud Control Panel ingeschakeld is dan staan de foto's in de map Photo Stream. Die map staat normaal gezien binnen de map Afbeeldingen.

Als Photo Stream op de PC niet ingeschakeld is kan je het alsnog inschakelen.
  #7  
Oud 07-08-12, 17:42
Leeuwenburg Leeuwenburg is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Ok nou ik ga het vanavond meteen proberen op mijn laptop. Ik hoop het!!
  #8  
Oud 07-08-12, 17:45
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Als je Photo Stream aan hebt staan heb je in de Photos app een aparte album staan die de laatste foto's laat zien die op je stream zijn gezet. Maar gezien het feit dat je Photo Steam apart aan moet zetten, net als je de iCloud backup functie zelf moet activeren, acht ik de kans klein dat je Photo Stream gebruikt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's per ongeluk verwijderd van iphone Ruudasd iPhone algemeen 2 03-07-12 22:29
foto's verwijderd sebas1989 Muziek, foto & video 0 23-05-11 22:35
foto's worden niet verwijderd Reloader iTunes 0 04-05-09 11:32
Perongelijk geupdate 2G, nu niet in DFU te krijgen macthijn Archief 3 13-04-09 12:01
Help! iphone met 1.1.3 perongelijk gereset, vraagt nu om herstel.. Baster Unlock [archief] 3 04-02-08 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.