//

hoe upgrade uitvoeren naar 5.1.1 zonder de oorspronkelijke pc

hoe upgrade uitvoeren naar 5.1.1 zonder de oorspronkelijke pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb een iphone 4 die ik dringend wil upgrade naar 5.1.1. De oude pc waarop al mijn gegevens in i tunes staan werkt echter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-12, 18:33
piccobello piccobello is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard hoe upgrade uitvoeren naar 5.1.1 zonder de oorspronkelijke pc

Hoi, Heb een iphone 4 die ik dringend wil upgrade naar 5.1.1. De oude pc waarop al mijn gegevens in i tunes staan werkt echter niet meer. Mijn nieuwe pc, met nieuw geïnstalleerde i tunes zegt echter dat ik om al mijn gegevens zoals muziek, apps enz te behouden de upgrade moet uitvoeren via deze oude pc, anders ben ik alles kwijt. Hij start niet meer op deze pc, ben ik dan echt alles kwijt? Help !!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-12, 18:48
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nee, het kan wel.

Gewoon op je nieuwe pc inloggen met je Apple id in iTunes store. Kies dan 'machtig deze computer' vanuit het itunes menu.
Dan iPhone/iPad aansluiten. Kies voor 'nee, niet synchroniseren / leegmaken' of negeer/weiger in ieder geval de vraag om je iPhone/iPad te wissen!

Klik op 'zet aankopen over' (rechtermuisklik op je ipad of iphone)

Kies daarna: 'maak reservekopie' (rechtermuisklik op je iPhone/iPad)

Wacht tot ITunes helemaal klaar is.

Klik dan op synchroniseren.

Klaar

Gelukt?
Nu kun je upgraden/herstellen en daarna een reserkopie terugzetten.
  #3  
Oud 08-08-12, 19:17
piccobello piccobello is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard

Yes, Dat is gelukt , hij is nu de aankopen aan het overzetten. Dus , daarna synchroniseren en klaar is hij. Zo eenvoudig als je het weet.
En als ik daarna de nieuwe i pad aansluit en laat synchroniseren, staat er ook alles gelijk op niet?

Alvast bedankt voor je hulp zeg!
  #4  
Oud 09-08-12, 00:08
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Mooi!
Voor iPad moet je in principe dezelfde how to doen (vanaf 'zet aankopen over') je nieuwe iTunes 'kent' jouw iPad immers nog niet.
Of bedoel je dat je een 'lege' iPad hebt? Dan kan die gerust 'gewist' worden als iTunes daar om verzoekt. Daarna kun je upgraden/herstellen of apps muziek etc synchroniseren.
  #5  
Oud 09-08-12, 19:44
piccobello piccobello is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard

@Ballegooier,

Ik heb nog steeds problemen, Intussen was de nieuwe versie binnen, 5.1.1, toen vroeg i tunes om te herstellen en te upgraden, deed ik OK en nu blijft hij hangen in dit herstel. Wat nu??
  #6  
Oud 09-08-12, 19:58
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Wacht maar eventjes af, de upgrade naar 5.1.1 kan wel eventjes duren !
  #7  
Oud 09-08-12, 19:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piccobello Bekijk bericht
deed ik OK en nu blijft hij hangen in dit herstel. Wat nu??
Waar blijft dat herstel hangen? Direct na het herstel, maar vóór de reservekopie wordt terug gezet?

Ik vraag dit omdat het mogelijk is dat Windows na het herstel een nieuw USB-apparaat ziet en dan (weer eens) de Mobile Device Drivers gaat installeren en dat iTunes daar zit op te wachten. Heb je opgemerkt dat Windows een nieuw apparaat heeft gevonden en drivers installeert?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hoe een upgrade naar 5.1.1 van een 3Gs mogelijk zonder activeren ptje Jailbreak 4 06-08-12 22:00
[HOE] Applicaties installeren van App Store zonder upgrade naar iOS4.2.x Saidou Jailbreak apps en thema's 2 18-02-11 14:47
iPhone: upgrade naar 4.1 zonder cydia te verliezen 5ezgin Jailbreak 3 21-10-10 18:45
iPhone: Hoe 3.1 upgrade naar 4.0.1? mheuzen Jailbreak 9 15-08-10 19:22
iPhone 3G: Upgrade van FW 2.2.1 naar FW 3.0 zonder Itunes, HOE??? dhobygoat Unlock 5 26-09-09 12:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.