iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone KPN simlock? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/123117-iphone-kpn-simlock.html)

ergoboy 08-08-12 21:36

iPhone KPN simlock?
 
hoi
ik heb een iphone 4 van iemand overgenomen..serienr 7R122Y46DZZ model MC604DN
EN imei 01 275500654171 3
er zou een kpn simlock opzitten (denk ik) maar kan deze met een ander netwerk (base hoorde bij kpn dacht ik) gebeuikt worden? er komt even mobistar op maar verdwijnt na enkele tijd naar no service:confused:

iNemesis 12-08-12 01:24

uw iphone is gewoon simlockvrij, naar mijn weten zijn ze van KPN allemaal simlockvrij. Ik heb het voor de zekerheid even nagegaan :D maar uw iphone staat echt Unlocked. uw probleem heeft een andere aard (hardwarematig/softwarematig?

Dus even een herstel met software, als zelfde blijft. Dan is er toch hardwarematigs iets aan de hand..

Iconlast 28-08-12 16:25

ik heb hetzelfde probleem...

ergoboy 28-08-12 21:02

ik heb hem twee keer opgestuurd naar de reparatie dienst van iphoneclub... ze zeggen dat de iphone wel prima werkt met hun t mobile simkaart.. ik dacht eerst aan een sim probleem maar de simkaart werkt wel in mijn reserve iphone 3G welke mijn moeder dus voorlopig gebruikt.. dus ik vind het enorm raar:confused::confused:

ballegooier 28-08-12 21:31

- Ik zou overigens geen imei en/of serienummer op internet / een openbaar forum zetten -

ergoboy 01-09-12 19:20

het probleem lijkt opgelost met een micro sim die ik nog liggen had (mijn vroegere abonnement en nr) er ingestoken.. blijkt te werken en te blijven werken..dus maar eens de microsim gaan omruilen in de mobistar winkel :)

sjonson 04-09-12 17:08

Hoe kreeg je je nieuwe sim dan in de Iphone?

Had je die zelf verknipt? Dan is mgoelijk je sim inderdaad stuk

ergoboy 04-09-12 22:27

neen ik heb zelf twee iphones 4 maar ik heb onlangs twee nieuwe abonnementen aangevraagd bij mobistar.. mijn oude microsims steken nog in het envelopje en ik heb die gewoon geprobeerd en daar blijken ze wel te werken in mijn moeder haar iphone4. dus mijn moeder haar microsimkaart (die niet in haar iphone4 maar wel in mijn reserve.mijn oude 3G werkt heb ik gaan omruilen door een andere met hetzelfde nr. deze doet het prima nu ..raar maar waar :p

ergoboy 05-09-12 21:02

helaas te vroeg content geweest.. na drie dagen goed gewerkt te hebben met het nieuw mobistar simkaartje is er plots weer.. no service.. uitschakelen hard reset of even omzetten naar vliegtuigstand helpt niets... wat kan er tog mis zijn met doe g.....verse telefoon?!

ballegooier 05-09-12 21:30

Is de iPhone zelf niet gewoon stuk?

ergoboy 05-09-12 21:31

tja ik denk het ook meer en meer.. maar hij is opgestuurd naar de repair service van iphoneclub.. zei zijden dat alles in orde is..?:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.