//

Het schermpje (ipod, safari, mxtube) valt telkens na een tijd vanzelf uit..

Het schermpje (ipod, safari, mxtube) valt telkens na een tijd vanzelf uit.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem, als ik mxtube opendoe dan valt die soms wel eens uit en gaat die gewoon terug naar de deasktop ik dacht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-08, 11:43
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard Het schermpje (ipod, safari, mxtube) valt telkens na een tijd vanzelf uit..

Ik heb een probleem, als ik mxtube opendoe dan valt die soms wel eens uit en gaat die gewoon terug naar de deasktop ik dacht dat het aan mxtube lag maar dit heb ik nu met alles. safari en ipod ook. Als ik op internet zit bijv (mijn postbank om mn saldo te checken), dan valt die gewoon na 2 seconden uit en gaat die terug naar de homescreen of andere pagina valt die ook gewoon uit, ook met me ipod functie als ik scrol tussen de liedjes door of zelffs naar een liedje luister valt die gewoon uit en gaat die terug naar de homescreen. Ik heb dit nu steeds vaker en vaker, het begint met behoorlijk te irriteren.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-08, 12:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Misschien handig om eens een restore te doen
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 04-05-08, 12:42
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard

dat kan ik niet zelf moet een vriend voor laten komen en die rekent dan 20-30 euro ervoor lekkere toestel dan als ik telkens bij elk probleempje een restore moet gaan doen
  #4  
Oud 04-05-08, 12:44
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Tuurlijk kan je dat zelf. De unlock van je iphone blijft bestaan bij een restore. Gebruik iliberty+ om te activeren en de installer erop te krijgen. Kijk in de wiki of bij de handleidingen hoe je het moet doen. Een kind kan de was doe en het schilt je een hoop geld.
  #5  
Oud 04-05-08, 14:55
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

ik raad ook een restore aan, ik ga mee met de motie van Michael
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 21:23
Safari valt uit direct na opstarten japjaan Archief 5 23-05-11 20:12
Iphone valt telkens uit wessels1111 iPhone algemeen 0 05-02-10 22:51
iPod Touch 2G Valt vanzelf uit!! Wat nu? Vsteegman iPhone algemeen 2 15-04-09 22:32
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm magyco Archief 4 28-01-09 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.