Wekker met vergrendeling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben tevreden met de standaard wekker maar ik zou graag 's nachts op mijn iPhone de tijd willen zien zonder op de home knop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wekker met vergrendeling
Ik ben tevreden met de standaard wekker maar ik zou graag 's nachts op mijn iPhone de tijd willen zien zonder op de home knop te drukken. Nu zijn er allemaal mooie apps daarvoor maar dan is je iPhone ontgrendeld. Zijn er ook wekkers die worden afgebeeld als hij vergrendeld is? Of desnoods een app die het ontgrendelscherm continu aan laat als hij op de lader zit; daar staat de tijd tenslotte ook.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien dit wat ?
App Store - Clock Free: Clock/Alarm/Weather Anders toch de app draaien en je automatische vergrendeling uitzetten ( indien ingesteld met codesluit )
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met extreme alarm , radiowekker, nightstand en vele andere blijf je s nachts gewoon zien hoe laat het is. Kijk effe naar screenshot in AppStore. Effe daar zoeken en je vind er veel. Moet je wel iPhone in dock zetten anders gaat je batt leeg
|
Labels |
vergendeling, wekker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen hoes-vergrendeling | bartkoper | iPad algemeen | 21 | 22-08-11 14:20 |
Vergrendeling van Apple ID | buurman1500 | iPhone Apps | 3 | 16-04-11 20:48 |
Wekker met projectie | Gijs van Hof | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-04-10 14:03 |
wekker probleem met sms | i_one | iPhone algemeen | 3 | 30-09-09 01:34 |
Constante vergrendeling? | max2121 | iPhone algemeen | 9 | 03-08-09 13:43 |
|
|