//

ipod hangt vast in herstel laadscherm

ipod hangt vast in herstel laadscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ey, ik heb mijn ipod touch 3g versie 4.2.1 in herstel modus gedaan. daarna heb ik mijn ipod aan mijn laptop ingeplugt en op herstellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-12, 22:22
komast komast is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Exclamation ipod hangt vast in herstel laadscherm

ey,

ik heb mijn ipod touch 3g versie 4.2.1 in herstel modus gedaan. daarna
heb ik mijn ipod aan mijn laptop ingeplugt en op herstellen geklikt. hij begon te herstellen toen het scherm waar het apple appeltje en het laad balkje eronder. op dat moment crashte itunes op mijn computer en werd het ineens afgesloten. sindsdien zit mijn ipod op dat scherm vast. mijn computer herkent de ipod niet en ik kan hem niet af zetten of iets. help :S

alvast bedankt.

het is al opgelost dus het maakt niet meer uit als jij hetzelfde probleem hebt bij mij werkte heel lang de home en de lock knop in the houden

Laatst gewijzigd door komast; 12-08-12 om 22:41. Reden: het is al opgelost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: HELP!! mijn ipod hangt vast in recoverymode kaalkop12 Jailbreak 1 22-04-12 13:23
iPhone 1e gen.: Ipod Touch 1 G aansluiting hangt vast jordi16 Unlock 1 18-07-11 14:54
I4 Hangt vast op 1 foto joostbrauer Muziek, foto & video 0 24-03-11 08:01
Ipod touch vast in herstel modus! Helprecoverymode iPhone algemeen 1 23-01-11 21:21
iPod op iPhone hangt vast nekebokker iPhone algemeen 1 30-07-10 09:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.