//

Iphone 4S kan geen afspraken verplaatsen in agenda?

Iphone 4S kan geen afspraken verplaatsen in agenda? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik vanuit Outlook office agenda een afspraak maak en 1 persoon heb uitgenodigd en gemaild naar die iphone 4S dan accepteerd hij deze afspraak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-12, 13:53
demuts demuts is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 11
Standaard Iphone 4S kan geen afspraken verplaatsen in agenda?

Als ik vanuit Outlook office agenda een afspraak maak en 1 persoon heb uitgenodigd en gemaild naar die iphone 4S dan accepteerd hij deze afspraak en plaatst deze in de agenda.

Als ik nu deze afspraak in Outlook Office agenda verplaats naar bv 1 dag later dan stuurt hij hiervan automatisch een mail naar de iphone 4S.
Maar zodra ik deze mail open doet ie verder niks met deze afspraak, hij wordt niet verzet naar 1 dag later.

Is dit een "bug" van Apple of wat doe ik mis?

Nu moet ik telkens een verzette afspraak met de hand in mijn iphone aanpassen ipv dat hij deze automatisch verplaatst na ontvangst van de mail.

Hopelijk begrijpen jullie mijn vraag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-12, 14:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demuts Bekijk bericht
Is dit een "bug" van Apple of wat doe ik mis?
Of een "bug" van Microsoft omdat Outlook zich niet aan de CalDAV afspraken houdt, dat zou zomaar kunnen
  #3  
Oud 15-08-12, 14:34
demuts demuts is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 11
Standaard

Ik vraag me dus af of dit nu een bug is waar niemand iets aan kan doen of mis ik een instelling ergens?
  #4  
Oud 15-08-12, 14:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demuts Bekijk bericht
.... of mis ik een instelling ergens?
Apple is nogal streng in de leer wat standaarden betreft en er zijn op de iPhone dan ook geen instellingen voor zulke standaarden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen nieuwe afspraken meer kunnen maken in agenda freese iPhone algemeen 3 11-11-11 23:01
door i cloud geen nieuwe afspraken in agenda kunnen maken Dilo iCloud 3 29-10-11 09:33
Iphone kan geen afspraken uit Oulook accepteren oosterveen iPhone algemeen 0 11-02-11 10:18
Iphone kan geen afspraken accepteren oosterveen iTunes 0 10-02-11 18:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:43.