//

Welke sim-only?

Welke sim-only? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) En toch begrijp ik het niet goed waarom je een los toestel zou moeten gaan kopen. Voorbeelden: iPhone4S 64GB los kost €799 + 24x€22 = ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-08-12, 23:20
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

En toch begrijp ik het niet goed waarom je een los toestel zou moeten gaan kopen.

Voorbeelden:
iPhone4S 64GB los kost €799 + 24x€22 = €1327/ 24 = €55,29 per mnd.
Vodafoon altijd €47,50 + iPhone4S 64GB --> €269 + (12*23,75) + (12*47,50) = €1124 / 24 = €46,83 per mnd

Wat zie ik nu over het hoofd of wat reken ik nu niet goed uit?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-08-12, 23:32
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

24 maanden in jouw scenario versus 12 maanden in dat van Vuurvreter?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #23  
Oud 20-08-12, 23:40
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

En je kunt het beter berekenen op het moment dat de nieuwe iPhone wordt aangeboden bij de providers, in mijn geval (berekening) van 2 jaar terug was het voordeliger.

Daarbij komt dat de providers nu aan het opruimen zijn om de voorraad te verlagen, dit vertekend het beeld nu een beetje.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #24  
Oud 20-08-12, 23:55
denniseven denniseven is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Ik van april tot oktober in Marsa Alam Egypte en de rest van het jaar in Groningen Nederland
Berichten: 15
Stuur een bericht via MSN naar denniseven
Standaard

Ik koop mijn iPhone gewoon los en ben klant bij simyo(KPN) en betaal 37,50 per maand voor 1250 bel minuten en 1 gb internet en kan per maand opzeggen

Laatst gewijzigd door denniseven; 21-08-12 om 08:30.
  #25  
Oud 21-08-12, 12:42
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

De iPhone 4S is nu inderdaad al een jaar op de markt dus het is te verwachten dat de prijzen gunstiger zullen zijn dan die van de 5 als die uitkomt. Vodafone weet dat veel mensen sowieso de nieuwe iPhone zullen gaan halen in de eerste maanden dus de prijzen kunnen zonder problemen hoog worden gehouden.
Ik verwacht zelfs dat die huidige actie met 50 procent korting gedurende de eerste maanden ook verdwijnt zodra de nieuwe iPhone er is. T-Mobile had vorig jaar ook zo'n actie en precies toen de 4S uitkwam hielden al die acties opeens op.

Dan kun je al die berekeningen weer opnieuw uitvoeren. Maar hopelijk heb ik ongelijk...
  #26  
Oud 21-08-12, 13:14
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
En je kunt het beter berekenen op het moment dat de nieuwe iPhone wordt aangeboden bij de providers, in mijn geval (berekening) van 2 jaar terug was het voordeliger.

Inderdaad moet je dan kijken, zoals de zakan nu staan, ben je voordeliger uit met een abo. Vervalt de aanbieding van bv Vodafoon, dan ben je met een los toestel iets voordeliger uit.

Om nu te zeggen als de iPhone5 uitkomt dat dan de Vodafoon aanbieding gaat vervallen, dat weet ik niet, daar je de Samsung Galaxy SIII ook met deze aanbieding kan kopen. Ga nu niet zeggen ja de Samsung.... , want voor heel veel mensen is de G SIII HET toesel.
  #27  
Oud 21-08-12, 14:12
dutchyme dutchyme is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 81
Standaard

BIJ T-mobile kreeg je 2 maanden gratis bij 2 jaar verlenging abo en 1 maand bij verlenging met 1 jaar abo.
Voor 1 jaar heb ik gebeld. Standaard staat alles op 2 jaar. Niet handig als er ieder jaar een nieuwe iphone uitkomt.
Ik heb nu nog onbeperkt internet. Tenminste trager internet na overschrijden. Gaat dat eraf?

T-mobile adverteerde daar altijd veel mee met onbeperkt.
  #28  
Oud 21-08-12, 15:07
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchyme Bekijk bericht
Ik heb nu nog onbeperkt internet. Tenminste trager internet na overschrijden. Gaat dat eraf?

T-mobile adverteerde daar altijd veel mee met onbeperkt.

Zover ik het heb begrepen van T-Mobiele speelt het volgende. Je hebt onbeperkt internet a €4,95/mnd of gratis naar gelang het abo wat je hebt. Ga je over je afgesproken limiet heen dan wordt de snelheid geknepen en die snelheid blijft laag tot jij contact met hen opneemt. Dan zetten ze de snelheid weer omhoog, maar dat kost je dan wel iedere keer dat het je overkomt €5,00
Of te wel dat overkomt je 1 a 2 keer en dan laat je het wel om over de limiet heen te gaan, dus hoezo onbeperkt internet????

Laatst gewijzigd door KvdS; 21-08-12 om 17:28. Reden: schrijffout
  #29  
Oud 25-08-12, 10:44
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4S los gekocht en heb een Sim Only van Simyo (KPN netwerk.....toch de betere dekking )

Ik heb de abo's bekeken van de diverse providers (Geen t-Mobile...want die wilde ik niet vanwege de slechtere dekking. Mijn collega's hebben er allemaal gedoe mee op het werk...ik niet dus ). Het is even een gereken en gepuzzel maar uiteindelijk, omgeslagen over 2 jaar, kwam ik het voordeligst uit op toestel kopen en Sim Only i.t.t. de diverse abo's.
Simyo sim only heeft ook het voordeel dat je het maandelijks (je zit dus niet aan zo'n 2-jarig abo + toestel vast) op kan zeggen en dat je elke maand tussen de bel- en internetbundels kunt wisselen, omhoog en omlaag. Dit bevalt mij tot nu toe.

Wel toegegeven; aankoop van de iPhone blijft een flinke poep met geld
Maar je betaalt toch er voor uiteindelijk. Enne....providers komen met mooie acties voor jou maar uiteindelijk doen ze het niet voor jou maar voor henzelf, om er zelf het beste uit te komen.
Reageren

Labels
iphone 4, sim only



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke pre-paid sim in USA? en voor welk bedrag? $25? $10? koekjedebij Koopinformatie USA 11 06-05-09 08:37
iPhone 3G: Welke simkaarten worden ondersteund door Rebe SIM? UZW Unlock 6 31-03-09 10:58
Telfort en Iphone 3g welke sim? jaz075 Archief 3 20-10-08 09:07
welke *sim pdewildt Unlock [archief] 14 06-02-08 13:20
Welke sim? Sphinkx Unlock [archief] 7 22-01-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.