//

contacten zijn verwijderd

contacten zijn verwijderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Opeens zijn mijn contacten in mijn telefoon verwijderd( Whats App en telefoon. hier voor in de plaats staan bij de inkomende/uitgaande telefoonnummers onbekend. tevens staan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-12, 11:19
Schev Schev is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Question contacten zijn verwijderd

Opeens zijn mijn contacten in mijn telefoon verwijderd( Whats App en telefoon. hier voor in de plaats staan bij de inkomende/uitgaande telefoonnummers onbekend. tevens staan er chinese tekens in mijn contactpersonen met daaraan onbekende tel nummers, wie helpt mij op het spoor.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-12, 11:45
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Vertel een wat heb je gedaan? Ben je aan het synchroniseren geweest?
  #3  
Oud 20-08-12, 16:35
Schev Schev is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Nee, ik kreeg een app bericht en zag dat er geen naam aangekoppeld zat maar wel dat het een berichtje van mijn zoon was, iets later idem dito met een ander berichtje, toen heb ik in mijn telefooncontacten gekeken en daar waren ze ook weg. hier heb ik pas een sync uitgevoerd, en een soft reset, maar hielp niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 augustus 2012 om 15:37 ----------

Wat later bleek dat er ook chinese tekens/ letters in mijn contacten staan.
  #4  
Oud 20-08-12, 16:58
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Vreemde apps geinstalleerd die met je contacten aan de haal zijn gegaan?

De softreset help niet zoals je al vertelde en de sync kan in dit stadium gevaarlijk zijn daar je ze nu naar alle waarschijnlijkheid ook in je backup hebt verwijderd.

Heb je de contacten nog ergens anders staan? Outlook / GMail / Hotmail?
Zo je probeer ze dan van die locatie weer in je iPhone te krijgen.
  #5  
Oud 21-08-12, 10:33
Schev Schev is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard oplossing

Via de apple support de volgende oplossing voor dit probleem: de vreemde contacten en chinese letters uit je iphone wissen, naar Icloud en wachtwoord veranderen, die vreemdecontacten daar allemaal wissen. via itunes back up terug zetten, controle op Icloud of de goede contacten er weer neer worden gezet en idem in je Iphone, wachtwoord weer instellen op je telefoon, gefixt. Apple zegt dat dit gehackt is via de Itunes store vanuit China, was een keer eerder voorgekomen van daar de vreemde chinese tekens en cijfers en dat je de contacten kwijt bent.
Zo opgelucht, dankje voor de reacties

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 augustus 2012 om 09:37 ----------

En Gelukkig had ik nog een oude back up van maart 2012, was mijn geluk.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 augustus 2012 om 09:43 ----------

Oeps het wacht woord uiteraard veranderen in je apple ID account en niet op Icloud, foutje.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alle contacten op mijn iphone 4 zijn weg vierelfjes iPhone algemeen 15 06-02-12 17:31
Worden mijn Contacten verwijderd als ik met een gebruikte iPhone synchroniseer? SOETOE iTunes 0 04-03-11 19:01
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 sjaak5293 iPhone algemeen 5 17-08-10 19:37
contacten e.d. verwijderd? leonhanewacker iPhone algemeen 3 16-02-10 14:18
Allen contacten plotseling verwijderd! remco1982 Archief 7 31-10-09 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.