iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   accu gaat niet leeg?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/12368-accu-gaat-niet-leeg.html)

RHochstenbach 05-05-08 10:04

accu gaat niet leeg??
 
Ik heb de iPhone nu al 3 dagen intensief gebruikt met bellen en internetten (met wi-fi) zonder op te laden. De meter van de accu is nog altijd vol, en als ik hem aan de computer aansluit dan geeft ie ook aan dat de accu vol is. Is dit een bug in de software van de iPhone?

edit: het is al opgelost. Nadat ik de iPhone opnieuw had opgestart, was de accumeter bijna leeg. Het was dus een kleine bug in de software.

Ab Visser 05-05-08 19:02

Accu Snel Leeg
 
Dat houdt dus in dat je er bijna 3 dagen mee gebeld hebt. Ik heb hem twee weken en nu is hij na een halve dag nauwelijks gebruiken al bijna leeg.

a

Ab Visser 05-05-08 19:03

wat doen aan te snel lege accu
 
O ja weet iemand wat ik daar aan moet doen? helemaal leeg laten lopen of zo?

Chrisl 08-05-08 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ab Visser (Bericht 108029)
O ja weet iemand wat ik daar aan moet doen? helemaal leeg laten lopen of zo?

Gewoon iedere keer je accu helemaal leeg laten lopen, dan pas opladen, dit is beter voor de accu, dus ook niet 6 keer per dag aan de pc koppelen, dan laad hij namelijk ook op...

ButcherJF 08-05-08 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 109427)
Gewoon iedere keer je accu helemaal leeg laten lopen, dan pas opladen, dit is beter voor de accu, dus ook niet 6 keer per dag aan de pc koppelen, dan laad hij namelijk ook op...

Dat zou ik dus maar NIET doen. Lees eens rond hier op het forum en elders op het internet en je zult zien dat het helemaal leeg laten lopen van je iPhone-accu vragen om problemen is. iPhones die niet meer- of pas na heel veel moeite starten, software problemen, you name it.

Verder is er hier al heel wat afgediscussieerd over de beste manier om je accu te managen. In ieder geval heeft de huidige generatie lithium ion accu's geen last meer van het zgn. 'memory-effect' en is tussentijds opladen daarmee ook geen probleem meer.

Chrisl 08-05-08 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 109441)
Dat zou ik dus maar NIET doen. Lees eens rond hier op het forum en elders op het internet en je zult zien dat het helemaal leeg laten lopen van je iPhone-accu vragen om problemen is. iPhones die niet meer- of pas na heel veel moeite starten, software problemen, you name it.

Verder is er hier al heel wat afgediscussieerd over de beste manier om je accu te managen. In ieder geval heeft de huidige generatie lithium ion accu's geen last meer van het zgn. 'memory-effect' en is tussentijds opladen daarmee ook geen probleem meer.

Nou, de eerste paar dagen dat ik mijn iPhone had was ie binnen een dag leeg, nadat ik hem een paar keer helemaal leeg heb laten lopen om dan pas op te laden doe ik er nu inmiddels meer dan 4 dagen mee, en dan staat hij 24 uur per dag aan...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.