//

Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc

Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, voordat ik reacties krijg over het gebruiken van de zoekfunctie: heb ik gedaan maar geen concrete oplossing gevonden. Dan nu mijn probleem: Sinds vorige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-12, 08:20
paske paske is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 6
Standaard Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc

Goedemorgen,

voordat ik reacties krijg over het gebruiken van de zoekfunctie: heb ik gedaan maar geen concrete oplossing gevonden. Dan nu mijn probleem:

Sinds vorige week wil mijn 3GS niet meer opladen en niet meer synchroniseren met de pc, op geen enkele manier wordt die herkend. Nu zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid is om de data (foto's e.d.) over te zetten van de Iphone naar de pc, zelf was ik aan het denken aan Dropbox.. ik heb nog 83% batterij dus ik kan nog even e.e.a. regelen.

En alsof de duivel het doet heb ik sinds gisteren hetzelfde probleem met mijn Ipad (1).

De Iphone ga ik niet meer repareren maar de Ipad zou ik graag weer werkend willen hebben.
De Ipad laadt wel nog op maar heel langzaam, ik vind verschillende oplossingen hiervoor, maar ik zou graag willen weten of het aan de netstroom adapter, de batterij of de dockconnecter ligt.
Ik heb al verschillende adapters en kabels gebruikt (natuurlijk wel Ipad compatible en niet Iphone) maar dit heeft niets uitgemaakt.

Mogelijk kan iemand van jullie mij helpen....

En mocht de admin willen dat ik een apart topic start voor mijn Ipad probleem hoor ik het graag.

Mvg Pascal.

Laatst gewijzigd door paske; 22-08-12 om 08:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-12, 09:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paske Bekijk bericht
Nu zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid is om de data (foto's e.d.) over te zetten van de Iphone naar de pc, zelf was ik aan het denken aan Dropbox.. ik heb nog 83% batterij dus ik kan nog even e.e.a. regelen.
Foto's kan je eventueel ook overzetten met de PhotoSync apps op de iPhone en de PC.
  #3  
Oud 22-08-12, 10:29
paske paske is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 6
Standaard

Alleen jammer dat de App geld kost, laat ik nou geen creditcard of andere betaal mogelijkheid hebben in de Appstore... Maar bedankt voor de tip.
  #4  
Oud 22-08-12, 11:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paske Bekijk bericht
Alleen jammer dat de App geld kost...
Jammer dat je geen Mac hebt

Als je iemand kent die een Mac heeft dan zou je Netatalk uit Cydia op de iPhone kunnen installeren en met Finder de foto's draadloos uit de iPhone plukken.

Eventueel lukt het in Windows ook wel met iFunbox of een of ander SSH-progje.
  #5  
Oud 22-08-12, 11:39
paske paske is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 6
Standaard

Ik denk dat ik er wel uitkom.. ik ga vanavond e.e.a. proberen, maar er zijn gelukkig genoeg mogelijkheden om de foto's over te zetten. Bedankt.
  #6  
Oud 25-08-12, 21:28
paske paske is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 6
Standaard

Bedankt, het is gelukt met photosync!!
  #7  
Oud 07-09-12, 15:59
Germana Germana is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard

Hallo, Ik heb een vergelijkbaar probleem. Maar toch net even anders. Ik heb het hele formu doorzocht, maar geen oplossing gevonden.
Bij mij is het zo dat de iPhone niet meer oplaadt (3GS, 32gb, geen jailbreak), en niet herkend wordt op de Mac. Ook niet via een programma als Pod to Mac, of andere synchroniseer progs. iPhone wordt gewoon niet gevonden.
Mijn vraag: is er toch een manier om deze iPhone weer aan de praat te krijgen?! Batterij is bijna leeg en laadt dus niet op.
Graag hulp bij deze heikele kwestie.
Hartelijk dank!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 01:48
Iphone 3GS laadt niet meer op na installeren iOs 5.0 spot1983 iPhone algemeen 0 17-10-11 13:34
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire mputman iPhone algemeen 6 28-09-11 17:48
iPhone 3Gs laadt niet meer? Clemenza iPhone algemeen 1 18-11-10 22:05
iPhone 3GS laadt niet meer op! Yoki iPhone algemeen 1 19-07-10 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.