Kan geen films op Iphone zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan geen films op mijn Iphone zetten (iphone 3g). Films vanop mijn laptop die zijn geconverteerd naar het juiste formaat. Indien ik ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen films op Iphone zetten
Hallo,
Ik kan geen films op mijn Iphone zetten (iphone 3g). Films vanop mijn laptop die zijn geconverteerd naar het juiste formaat. Indien ik ze wil verplaatsen naar 'mijn apparaat' krijg ik een verbodsteken en wordt er niet gesynchroniseerd. Iemand enig idee? Ter info, met dezelfde itunes en zelfde films lukt het wel bij een andere Iphone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet ze niet verplaatsen naar 'mijn apparaat', maar naar de bibliotheek. En dan onder 'mijn apparaat' onder het tabje video's de video's aanvinken die je wil synchroniseren en dan op sync drukken...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen apps op iphone zetten! | martijn332 | iPhone Apps | 9 | 09-02-11 00:38 |
Foto: Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. | coossch | Muziek, foto & video | 3 | 31-12-10 19:02 |
kan geen apps op iphone zetten | berreke1331 | iPhone Apps | 14 | 04-09-10 17:35 |
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! | j0han1987 | iTunes | 2 | 29-09-09 23:17 |
Windows: kan geen music naar iphone zetten via itunes | remster | iTunes | 2 | 09-06-09 21:34 |
|
|