//

Probleem met Mail van iPhone.

Probleem met Mail van iPhone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb al het een en ander bekeken hier op het forum maar ik kan mijn probleem niet echt ergens vinden. Het probleem is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-08-12, 13:42
Basaarts Basaarts is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Question Probleem met Mail van iPhone.

Hoi,

Ik heb al het een en ander bekeken hier op het forum maar ik kan mijn
probleem niet echt ergens vinden.

Het probleem is dat mijn Mail op mijn iPhone lijkt alsof hij automatisch berichten verwijderd. Ik ontvang bijvoorbeeld vandaag een mailtje en over een paar dagen staat hij niet meer in mijn inbox. ik moet dan dus via safari naar hotmail.com om daar alsnog in te loggen en mijn mail daar te lezen. Het probleem doet zich echt alleen voor op mijn iPhone, er is verder niks aan de hand met mijn mail als ik die op internet wil checken.
iemand een idee?

thanks alvast!

Bas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-12, 13:47
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Je kan in mail instellingen opgeven en dan instellen hoeveel berichten die moet tonen. Het laten zien van alle berichten met behulp van IMAP kost namelijk veel verkeer omdat elke keer als je de e-mail inbox opent deze berichten opnieuw worden binnen gehaald. Het vertraagt ook de weergave van de INBOX. Persoonlijk laat ik in mijn inbox de berichten van de afgelopen 30 dagen zien, en alle berichten in een folder.
  #3  
Oud 27-08-12, 13:51
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Dit kan je gewoon instellen hoelang je berichten zichtbaar blijven in je mail op de iPhone.
Dit doe je als volgt: Instellingen -> E-mail, contacten, agenda's -> Kies hier je betreffende account -> Synchr. e-mail en daar kan je wijzigen hoelang het op je iPhone moet blijven staan. Suc6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail probleem met iphone munchy iPhone algemeen 3 21-04-12 23:48
[iCloud] Problemen met verzenden van mail van Mail mindchaoz iCloud 0 14-10-11 13:54
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps Shorty73 iPhone Apps 1 15-10-10 17:16
E-mail app met instant ophalen van mail djkavaa iPhone Apps 2 25-06-10 13:43
Probleem met OS X Mail op desktop; iPhone de oorzaak? whgmkeller Desktop-applicaties 5 09-10-08 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.