//

Iphone maakt geen verbinding

Iphone maakt geen verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn Iphone 4 doet het sinds vanavond niet meer. Het begon met het geluid, mijn geluid stond aan. Wanneer ik gebeld werd ging het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-08-12, 22:07
ank01 ank01 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone maakt geen verbinding

Hoi,

Mijn Iphone 4 doet het sinds vanavond niet meer. Het begon met het geluid, mijn geluid stond aan. Wanneer ik gebeld werd ging het geluid af maar bij smsjes, whatsapp etc. kreeg ik geen geluid terwijl mijn geluid aan stond. Met de volume knop kon ik dit ook niet herstellen, ook al drukte ik op het 'plus' teken, er kwamen geen extra blokjes bij (ik weet niet hoe ik dit duidelijk uit moet leggen). Toen heb ik mijn iphone hersteld en gekoppeld aan Itunes om alles er opnieuw op te zetten. Nu geeft mijn telefoon aan dat ik verbinding moet maken met Itunes, dit heb ik gedaan. Ik krijg verbinding met Itunes en ik kan synchroniseren. Na dat de synchronisatie is voltooid blijft mijn telefoon aangeven dat ik verbinding moet maken met Itunes terwijl mijn telefoon wel gesynchroniseerd is en herkent wordt in Itunes. Nu heb ik nog steeds 'Verbind met Itunes' op mijn scherm staan, maar krijg ik wel meldingen en geluiden te horen wanneer ik mailtjes ontvang? Heel vreemd! Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb al een ander kabeltje en andere USB poort geprobeerd maar dat is het probleem denk ik niet.

Hopelijk kan iemand me helpen want hij doet nu helemaal niks meer

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-12, 01:49
Ipadistop Ipadistop is offline
• iOS 6.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 146
Standaard

Prbeer eens; nieuwe kabeltje, mss werkt de jouwe niet goed ,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone maakt geen verbinding met PC MikailOzen iPhone algemeen 3 05-12-11 13:35
Iphone maakt geen verbinding met pc jaccovanderkamp iPhone algemeen 2 31-07-11 17:10
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone yuri0172 iTunes 19 11-01-11 23:36
Iphone maakt geen verbinding met internet jeroeny40 iPhone algemeen 2 30-03-10 00:28
Iphone maakt geen verbinding airport extreme Queens109 Wi-Fi 0 02-07-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.