//

Samsung sim in Iphone?

Samsung sim in Iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 1. Ik ben opzoek naar een Iphone waar ik mijn simkaart in kan doen. Waar kan ik goedkoop een - oudere - Iphone kopen? 2. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-12, 14:09
nathahalie nathahalie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Question Samsung sim in Iphone?

1. Ik ben opzoek naar een Iphone waar ik mijn simkaart in kan doen. Waar kan ik goedkoop een - oudere - Iphone kopen?
2. Is het mogelijk om een simkaart met samsung internet in de Iphone te doen? Of heeft een Iphone een ander internet waardoor die het niet doet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-12, 14:18
valencio valencio is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 287
Standaard

tip 1. kijk op marktplaats.nl,tweedehands.nl of speurders.nl
  #3  
Oud 31-08-12, 14:22
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nathahalie Bekijk bericht
1. Ik ben opzoek naar een Iphone waar ik mijn simkaart in kan doen. Waar kan ik goedkoop een - oudere - Iphone kopen?
2. Is het mogelijk om een simkaart met samsung internet in de Iphone te doen? Of heeft een Iphone een ander internet waardoor die het niet doet?
Internet is niet anders als op andere telefoons, dit wordt door je provider geactiveerd op je abonnement. Dus op een iPhone kan je gewoon gebruik maken van internet. Is dus niet telefoon afhankelijk.
  #4  
Oud 31-08-12, 19:13
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

Je kan gewoon op internet maar je moet wel kijken of er op de iphone geen simlock staat
__________________
Apple is going to reinvent the phone. And here it is.
  #5  
Oud 31-08-12, 20:51
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Voor een oudere iPhone kun je het best op Marktplaats kijken, daarbij raad ik aan om het product op te halen en NIET op te laten sturen! Let goed op of het een iPhone met simlock betreft, aangezien je een SIMLOCKVRIJE iPhone nodig hebt! Verder nog even zeggen dat je een iPhone goed moet testen als je hem gaat bekijken en dus evt gaat kopen (denk dan aan bijvoorbeeld de trilstand, camera, microfoon etc). Als ik jou was zou ik vragen of je er een telefoontje mee mag plegen.

Ik weet niet wat voor iPhone je in gedachte had? iPhone 2G's zijn al voor onder de 100€ verkrijgbaar, maar deze verkeren bijna altijd in minder goede staat. Voor een iPhone 3G betaal je nog rond de 100 à 150 euro. Voor een fatsoenlijke 3Gs ben je al snel rond de 175 euro kwijt, als het niet meer is! Een iPhone 4 kan je op het dubbele rekenen. Daar vragen mensen nog steeds rond de 350 à 400 euro voor!

Succes!
  #6  
Oud 31-08-12, 21:21
nathahalie nathahalie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard

Heel erg bedankt!!! Nu nog 1 vraagje, om het af te leren
Je ziet nu overal van die hoesjes voor een Iphone, maar dan moet je wel een 'vierkante' Iphone hebben. Is dit ook met de Iphone 3? Of alleen met Iphone 4 en 4S?
  #7  
Oud 31-08-12, 23:43
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

De iPhone 4 heeft een andere vorm dan de 3-serie. Let daar inderdaad op als je hoesjes besteld! Ga je voor de iPhone 3G of 3Gs?
  #8  
Oud 01-09-12, 02:39
Ipadistop Ipadistop is offline
• iOS 6.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 146
Standaard

Als je voor de iphone 4/4s gaat dan moet je je simkaart laten knippen, maar voor 3g/3gs niet.
Reageren

Labels
goedkoop, iphone 3, simlockvrij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 23:03
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? drive_a_legend iPhone algemeen 3 04-02-08 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.