//

iPhone 4S t-mobile: geluid blijft wegvallen

iPhone 4S t-mobile: geluid blijft wegvallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4S met t-mobile. Ik heb al sinds het begin van deze telefoon problemen met de verbinding. Bij 3 van de 6 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-12, 15:36
joszwa joszwa is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard iPhone 4S t-mobile: geluid blijft wegvallen

Ik heb een iPhone 4S met t-mobile. Ik heb al sinds het begin van deze telefoon problemen met de verbinding. Bij 3 van de 6 gesprekken valt af en toe het geluid een seconde of 6 weg. Ik hoor de ander niet en de ander hoor mij dan niet. Daarna is de verbinding weer terug en kunnen we weer verder bellen.

Eerst bij t-mobile maar eens een nieuwe SIM gehaald. Hielp niks. Mijn iphone daarna naar de reparatiedienst gebracht. Kreeg ik na 10 dagen een nieuwe telefoon. Das altijd mooi natuurlijk, maar het probleem bleef.

Nu bel ik voor 80% met mijn vriendin dus dachten we dat het toen maar aan haar mobiel (ook t-mobile trouwens) moest liggen. Ook die van haar naar de reparatiedienst gebracht. Nieuwe telefoon terug gekregen, maar nog steeds dezelfde problemen.

Ik merk dat ik het ook wel eens met andere heb.

Iemand een idee want ik ben radeloos. Zou er misschien ook 1 of andere bug in de reserve (icloud) copy kunnen zitten? Mijn telefoon zit op de laatste iOS maar had dit probleem met eerdere versies ook al. Ook is i gejailbreakt, maar ook voor de jailbreak had ik dit al.

iemand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-12, 11:02
joszwa joszwa is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard

niemand die hier tips of een antwoord op heeft?
  #3  
Oud 03-09-12, 13:20
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Probeer eens met je data uit te zetten mogelijk wordt het gesprek gestoord door een push bericht of dergelijke (vanuit je telefoonoperator)

instellingen > algemeen >Netwerk > mobiel data Uitschakelen
  #4  
Oud 05-09-12, 10:22
joszwa joszwa is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard

Dat lijkt me sterk. En al was dat zo dan zou ik dus nooit mijn mobiele data aan hebben kunnen staan tijdens het bellen?
  #5  
Oud 05-09-12, 10:27
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joszwa Bekijk bericht
Dat lijkt me sterk. En al was dat zo dan zou ik dus nooit mijn mobiele data aan hebben kunnen staan tijdens het bellen?
We trachten de oorzaak te vinden. Het is moglijk dat de fout in de SIM card zit of je provider of de software iphone
  #6  
Oud 23-10-12, 16:12
joszwa joszwa is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard

Hij is inmiddels "gemaakt". Bij de reparatiewerkzaamheden stond "software upgrade". Dus ik twijfelde of het probleem wel verholpen was. iOS 6 had ik er immers zelf al een paar keer opnieuw opgezet. Maar wonder boven wonder is het probleem verholpen. Wat zouden ze softwarematig gedaan hebben? Zou het misschien toch komen door een eerdere jailbreak ofzo?
  #7  
Oud 23-10-12, 16:47
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Waar staat reparatiewerkzaamheden?

Je had het probleem al voor de jailbreak of las ik dit verkeerd?
  #8  
Oud 23-10-12, 17:23
joszwa joszwa is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard

Ja dat weet ik dus niet meer... maar vind het gewoon raar dat een dergelijk probleem toch softwarematig opgelost kan worden.
  #9  
Oud 23-10-12, 17:26
aexpert aexpert is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joszwa Bekijk bericht
Ja dat weet ik dus niet meer... maar vind het gewoon raar dat een dergelijk probleem toch softwarematig opgelost kan worden.
Lijkt mij ook. Ik dacht eerder aan een kabeltje (nummer 1 of 3) die niet is aangesloten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid oordopjes blijft verspringen erikvanzon iPhone algemeen 0 28-10-09 12:36
blijft in koptelefoonstand hangen (geluid) jonathanske iPhone algemeen 7 29-06-09 00:18
klik geluid blijft hangen basboy Unlock [archief] 11 08-06-08 21:49
iphone geluid blijft hangen robin193 iPhone algemeen 0 16-05-08 01:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.