//

iPhone blijft Herstarten

iPhone blijft Herstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede forumgebruikers. Een vraag. Mijn iphone 4, 16Gb bijna twee jaar in bezit start sinds gisteravond steeds maar opnieuw op (zat ik de oplader). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-08-12, 19:37
edvries75 edvries75 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ergens
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar edvries75
Standaard iPhone blijft Herstarten

Hallo mede forumgebruikers.

Een vraag. Mijn iphone 4, 16Gb bijna twee jaar in bezit start sinds gisteravond steeds maar opnieuw op (zat ik de oplader). Nu heb ik werkelijk de hele dag allerlei forums/ youtube filmpjes en andere sites gechecked.
ik ben niet echt supertechnisch ofzo maar kan wel wat en begrijp er nog wel iets van.
Ik heb de Iphone gereset, harde reset, via de telefoon zelf, via itunes, aan en uit gezet, hersteld via itunes, oudere back up erop gezet, als nieuwe iphone geinstalleerd... niks helpt. Hij blijft opnieuw opstarten... Nu ook tijdens het terugzetten van mn backup dus dat lukt nu ook niet meer. tijdens de herstel procedure (apple teken met balkje eronder die volloopt) valt ie niet uit. Krijg na het herstel wel de melding dat er een Sim kaart met Lock code inzit en dat ik die eerst moet ontgrendelen en opnieuw op itunes moet aansliuiten. als ik dat doe kan ik een Back up instaleren (kan uit meerdere kiezen) en tijdens het berekenen van de tijd...floep gaat ie uit en kan ik weer van voor af aan gaan proberen..

Volgens mij herstart ie alleen als ie is aangesloten aan de comp of oplader. Zodra de stekker eruit is lijkt ie stabiel te blijven.. Maar zonder stekker kan ik zo lastig mn back up erop zetten..

**EDIT** ook als ie niet aan de stekker zit start ie zichzelf opnieuw op... merk ik net.. helaas..

wie heeft er nog een tip, stappenplan, of een andere oplossing. na een dag van wanhoop sta ik voor alles open!

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Mvgr,

Eric.

Laatst gewijzigd door edvries75; 31-08-12 om 20:25.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-12, 21:50
valencio valencio is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 287
Standaard

die van dat er een simlock op zit kan ik je wel mee helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs blijft maar herstarten scootaah iPhone algemeen 2 07-08-10 16:32
Iphone 3G die blijft herstarten ondanks alle tips in de andere topics. bollemp3 iPhone algemeen 0 14-06-10 16:42
iPhone 3Gs blijft herstarten platte iPhone algemeen 12 13-04-10 15:24
Iphone blijft continu herstarten KennyH iPhone algemeen 8 26-05-09 10:41
iPhone blijft herstarten en restore niet mogelijk mrmark Archief 0 16-01-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.