//

Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer!

Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer me te volgen; Sinds gisteren kreeg mijn iPhone 4s geen verbinding meer met het netwerk van T-mobile. Waar normaal T-mobile staat, bleef nu 'zoeken' ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-12, 22:55
sjockboy sjockboy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer!

Probeer me te volgen;

Sinds gisteren kreeg mijn iPhone 4s geen verbinding meer met het netwerk van T-mobile. Waar normaal T-mobile staat, bleef nu 'zoeken' staan. Na gebeld te hebben met de klantenservice adviseerden zij mij het originele simkaartje (meteen stuurden zij voor de zekerheid een nieuwe op) in een andere iPhone te proberen, om te achterhalen of het aan de simkaart lag of dat het een hardware matig probleem zou zijn. Zo gezegd zo gedaan, maar nadat ik het simkaartje in mijn vriendins iPhone 4 heb gedaan, had ook deze iPhone geen bereik meer met het T-mobile netwerk. Ook bleef bij haar nu 'zoeken' staan. Overigens was dit niet de oplossing want haar simkaart in mijn iphone werkte ook niet....?

Afijn, toen dacht ik dat het handig zou zijn om de iphone naar zijn originele staat terug te brengen. Dus aan iTunes gehangen en de oude versie geprobeerd terug te zetten. Echter halverwege het herstel gebeurde er weinig meer en kreeg ik een foutcode '-1' van iTunes. De iphone doet niks meer, op het icoontje 'hang aan computer en verbind met iTunes' na dan.

Volgens de supportpagina van Apple moest ik;
1/Itunes updaten (gedaan)
2/Mac os updaten (ook gedaan a €15,99)
3/Alle usb kabels eruit (??) (gedaan)
4/Bij geen werking, iPhone uit raam mieteren (nog niet gedaan, maar sta wel op het punt...)


Dus..... Wat denken jullie? Iphone kapot? Of toch een probleem over het hoofd gezien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-12, 23:48
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Ik zou maar voor de zekerheid met spoed naar dichtbijzijnde T-Mobile winkel gaan.(voordat je de telefoon uit het raam mietert) en daar het probleem voorleggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 - Na herstellen firmware geen bereik meer synopsis iPhone algemeen 11 10-03-11 16:51
iPhone 4: Geen bereik meer Prima Unlock 1 24-11-10 21:36
iPhone: iphone 3g (geen bereik meer na jailbreak+yellowsnow) r2get Jailbreak 2 15-05-09 13:27
HELP! Mijn iphone heeft geen bereik meer ! barkmeijer Archief 2 28-10-08 19:26
iPhone: iphone geen bereik meer na quickpawn roeney Jailbreak 8 25-08-08 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.