iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   2e iphone koppelen met carkit lukt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/124358-2e-iphone-koppelen-carkit-lukt-niet.html)

nimax 06-09-12 14:15

2e iphone koppelen met carkit lukt niet
 
Mijn vrouw en ik hebben sinds vorige week allebei een Iphone 4S.
Nou is het wel gelukt om haar telefoon via bluetooth te koppelen met de carkit maar bij mij lukt het niet. Krijg op het radioscherm steeds de melding : Voorwaarden koppeling ontoereikend. En op mijn telefoon komt iets te staan van: Schakel 207 in. Terwijl die gewoon aan staat! Iemand een idee hoe dit kan?

Guest-20180925190238 06-09-12 14:28

Misschien kan die carkit maar met één telefoon koppelen, dat zou zomaar kunnen.

Verwijder de iPhone van mevrouw eens uit de carkit en probeer het dan opnieuw.

Succes gewenst :)

Pikkelateur 06-09-12 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nimax (Bericht 817085)
Mijn vrouw en ik hebben sinds vorige week allebei een Iphone 4S.
Nou is het wel gelukt om haar telefoon via bluetooth te koppelen met de carkit maar bij mij lukt het niet. Krijg op het radioscherm steeds de melding : Voorwaarden koppeling ontoereikend. En op mijn telefoon komt iets te staan van: Schakel 207 in. Terwijl die gewoon aan staat! Iemand een idee hoe dit kan?

Wat voor bluetooth carkit is het?
Proberen jullie tegelijkertijd te verbinden?
Heb je ook de instellingen vergeleken met het toestel van je vrouw of deze ook hetzelfde zijn?

nimax 06-09-12 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 817088)
Misschien kan die carkit maar met één telefoon koppelen, dat zou zomaar kunnen.

Verwijder de iPhone van mevrouw eens uit de carkit en probeer het dan opnieuw.

Succes gewenst :)

Nee er kunnen er 5 op. Hebben er in het verleden ook altijd twee opgezeten. En nu zit er dus maar 1 op.
Ben bang als ik die andere er uit gooi dat die het dadelijk ook niet meer doet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 september 2012 om 16:58 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur (Bericht 817097)
Wat voor bluetooth carkit is het?
Proberen jullie tegelijkertijd te verbinden?
Heb je ook de instellingen vergeleken met het toestel van je vrouw of deze ook hetzelfde zijn?

:confused: Weet niet wat voor carkit het is. Deze zat standaard ingebouwd in de Peugeot 207.
Nee we proberen niet tegelijkertijd te verbinden. De andere is vorige week al verbonden nu die van mij nog.
Welke instellingen bedoel je precies? Bij algemeen>Bluetooth kan ik alleen maar aan/uit zetten. Hij ziet hier overigens de 207 wel.

Guest-20180925190238 06-09-12 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nimax (Bericht 817112)
Ben bang als ik die andere er uit gooi dat die het dadelijk ook niet meer doet.

Op de een of andere manier ga je het "probleem" toch moeten isoleren. Schakel dan voor alle zekerheid Bluetooth op de iPhone van mevrouw uit en probeer het dan nog eens.

Het kan best zijn dat die carkit met vijf (5) apparaten kan pairen maar zeker niet simultaan.

Guest-20180928213307 06-09-12 17:39

Heb je de oude gekoppelde apparaten al verwijderd uit de wagen??

putnik 06-09-12 21:35

Ik zou de knop van BT ingedrukt houden 10-20 sec. Om alle eerder gepairde toestelen te verwijderen. Daarna probeer weer te pairen. Zo werken de meeste BT apparaten.

Pikkelateur 07-09-12 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nimax (Bericht 817112)
Nee er kunnen er 5 op. Hebben er in het verleden ook altijd twee opgezeten. En nu zit er dus maar 1 op.
Ben bang als ik die andere er uit gooi dat die het dadelijk ook niet meer doet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 september 2012 om 16:58 ----------



:confused: Weet niet wat voor carkit het is. Deze zat standaard ingebouwd in de Peugeot 207.
Nee we proberen niet tegelijkertijd te verbinden. De andere is vorige week al verbonden nu die van mij nog.
Welke instellingen bedoel je precies? Bij algemeen>Bluetooth kan ik alleen maar aan/uit zetten. Hij ziet hier overigens de 207 wel.

Toch zou ik als ik jou was alle BT apparaten verwijderen en dan opnieuw te verbinden.
Kan je trouwens wel met andere dingen verbinden met je iPhone via BT?

nimax 08-09-12 09:29

Het is gelukt! Bluetooth van andere telefoon uitgezet en toen koppelde hij meteen! Bedankt!
Hoe simpel kan het zijn! :-)

Guest-20180925190238 08-09-12 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nimax (Bericht 817328)
Het is gelukt! Bluetooth van andere telefoon uitgezet en toen koppelde hij meteen! Bedankt!
Hoe simpel kan het zijn! :-)

Inderdaad, zo simpel kan het zijn en daarom schreef ik ook:

Citaat:

Schakel dan voor alle zekerheid Bluetooth op de iPhone van mevrouw uit en probeer het dan nog eens.
Succes verder :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.