//

Iphone viel steeds uit en doet nu niks meer

Iphone viel steeds uit en doet nu niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enkele weken viel mijn Iphone (3Gs) regelmatig uit, meestal tijdens het versturen van een SMS. Vandaag deed hij het opeens niet meer. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-09-12, 02:06
ansjovisken ansjovisken is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone viel steeds uit en doet nu niks meer

Hallo,

Sinds enkele weken viel mijn Iphone (3Gs) regelmatig uit, meestal tijdens het versturen van een SMS.
Vandaag deed hij het opeens niet meer. Ik sloot de Iphone aan op netvoeding, hij kwam terecht op het menu scherm maar zei dat activatie vereist was van Itunes, en nu gaat hij niet meer aan. Ik koppelde aan de PC maar Itunes herkende niks.

Ik heb geprobeerd om te herstellen (DFU, hard reset, alles wat ik hier maar vond) maar hij toonde telkens een ander foutcode 1600-1602-1604.

Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of is de Iphone goed voor de vuilbak? De Iphone is nooit gejailbreakt.

- Ik heb al verschillende herstel procedures gebruikt.
- Verschillende PC's
- De registers schoongemaakt
- ...

Dank bij voorbaat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-12, 22:12
Ipadistop Ipadistop is offline
• iOS 6.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 146
Standaard

Nja de laatste tijd zijn er SUPER VEEEEEL problemen met de iphone 3(gs)' ik denk datie uitgestorven is --
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer applebijter iPhone algemeen 5 26-02-12 22:59
Mijn iPhone viel uit en start niet meer op c1992 iPhone algemeen 0 18-10-11 07:31
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 13:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 14:24
Doet niks meer en gaat niet uit ac.88 iPhone algemeen 9 06-05-09 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.