//

Factory Locked iPhone van ProAssist?!

Factory Locked iPhone van ProAssist?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ProAssist heeft de iPhone4 van m'n zusje na waterschade 1x niet goed gerepareerd, wat haar 40 euro kostte (WiFi was nog steeds kapot). Daarna hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-12, 14:57
SiliconError SiliconError is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard Factory Locked iPhone van ProAssist?!

ProAssist heeft de iPhone4 van m'n zusje na waterschade 1x niet goed gerepareerd, wat haar 40 euro kostte (Wi-Fi was nog steeds kapot). Daarna hebben ze 'm vervangen, wat weer 40 euro kostte (dat vond ik al raar).

Nu komt ze bij mij, want hij doet het wel maar hij wil niet activeren, en ze heeft het wel gehad met die lui van ProAssist (ze zijn onvriendelijk, niet vakkundig, niet behulpzaam, etc...).

Als ik er een SIM in doe (mijn Vodafone of haar T-Mobile) dan krijg ik "The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported" (zie bijlage voor een screenshot). In de statusbalk van de telefoon zie je wel de provider en een aantal streepjes bereik. Het gaat dus puur om het via Apple activeren van het toestel wat niet goed gaat.

Ze is naar T-Mobile geweest, en die konden haar niet helpen.
Heeft er iemand nog tips, behalve weer die idioten van ProAssist bellen en het ding weer laten omruilen (en dan weken zonder telefoon zitten, want de leentoestellen die ze geven zijn iPhone3G-tjes van 4 jaar oud, als je er al 1 krijgt)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg itunes.jpg‎ (160,8 KB, 7x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-12, 15:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is overduidelijk dat die iPhone een SIM-lock heeft. Je kan twee dingen doen:

1) Achterhalen van welke provider de SIM-lock is en een unlock kopen voor 50 - 150 €.
2) Het ding terugsturen naar ProAssist en een iPhone vragen zonder SIM-lock.

Andere serieuze mogelijkheden zijn er niet denk ik.

Succes gewenst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Proassist - Kapotte iphone's retour daaf iPhone algemeen 2 09-08-11 17:01
ProAssist levering iPhone 3GS nog mogelijk? LSDeef iPhone algemeen 2 26-07-11 16:53
ProAssist - Iphone probleem MBoxma iPhone algemeen 4 04-06-10 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.