//

ik kan geen muziek meer op mijn iPhone zetten.

ik kan geen muziek meer op mijn iPhone zetten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan wel mp3's op *muziek* onder *BIBLIOTHEEK* zetten maar ik kan de muziek in die map niet meer naar *muziek* onder *iPhone* *APPARATEN* slepen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-12, 13:02
Puckdh Puckdh is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Question ik kan geen muziek meer op mijn iPhone zetten.

ik kan wel mp3's op *muziek* onder *BIBLIOTHEEK* zetten maar ik kan de muziek in die map niet meer naar *muziek* onder *iPhone* *APPARATEN* slepen.
dan krijg ik zo'n
dat kon eerst wel maar nu ineens niet meer. ik kan dus geen muziek meer op mijn iphone zetten, het geheugen is nog niet eens halfvol!
weet iemand hier iets op?

ik heb btw. een iPhone 4s en hij is pas een halfjaar oud.
ik geruik de nieuwste iTunes versie, en de nieuwste IOS update.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-12, 16:04
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Van de Apple site:

De iPhone, iPad of iPod voor handmatig beheer configureren
Als u iTunes 7 of hoger* hebt, volgt u deze instructies:

Sluit het apparaat aan op uw computer.
Open iTunes.
Selecteer de iPhone, iPad of iPod in de lijst Apparaten.
Klik op de tab Samenvatting en selecteer "Beheer muziek en video's handmatig".
Klik op Pas toe.
Zelfs wanneer handmatig beheer is ingeschakeld, kunt u bepaalde inhoud nog altijd automatisch synchroniseren. Selecteer een tabblad met materiaal, zoals Video, om automatisch dat soort inhoud te synchroniseren.
Handmatig materiaal toevoegen aan de iPhone, iPad of iPod
Nadat u de volgende stappen hebt uitgevoerd kunt u losse nummers, video's en afspeellijsten van iTunes op uw apparaat zetten. Sleep gewoon het item naar het symbool van de iPhone, iPad of iPod in de lijst Apparaten links in het iTunes-venster.
  #3  
Oud 28-11-12, 12:55
s4nG s4nG is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robijnv Bekijk bericht
Van de Apple site:

De iPhone, iPad of iPod voor handmatig beheer configureren
Als u iTunes 7 of hoger* hebt, volgt u deze instructies:

Sluit het apparaat aan op uw computer.
Open iTunes.
Selecteer de iPhone, iPad of iPod in de lijst Apparaten.
Klik op de tab Samenvatting en selecteer "Beheer muziek en video's handmatig".
Klik op Pas toe.
Zelfs wanneer handmatig beheer is ingeschakeld, kunt u bepaalde inhoud nog altijd automatisch synchroniseren. Selecteer een tabblad met materiaal, zoals Video, om automatisch dat soort inhoud te synchroniseren.
Handmatig materiaal toevoegen aan de iPhone, iPad of iPod
Nadat u de volgende stappen hebt uitgevoerd kunt u losse nummers, video's en afspeellijsten van iTunes op uw apparaat zetten. Sleep gewoon het item naar het symbool van de iPhone, iPad of iPod in de lijst Apparaten links in het iTunes-venster.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem als Puckdh maar ik kan die tab Samenvatting niet vinden als ik mijn iPhone selecteer in iTunes. Het is best wel frustrerend want ik kan wel apps installeren en aanpassen e.d. maar niet muziek er op zetten. Dat is best wel van de zotte. En wat ik me afvraag is hoe kan het dat dit opeens zo ingesteld is? Ik heb het niet gedaan. Hoe kan het dat instellingen prompt veranderen zonder dat je dat ingesteld hebt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s jwh iTunes 9 16-04-12 21:14
Foto: Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. coossch Muziek, foto & video 3 31-12-10 18:02
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! j0han1987 iTunes 2 29-09-09 22:17
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? Anis Muziek, foto & video 0 08-09-09 23:53
Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten gelderland20 iTunes 7 12-05-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.