//

Koppeling Iphone laptop

Koppeling Iphone laptop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij uitleggen hoe ik de foto's kan ophalen op mijn laptop Als ik mijn iphone koppel aan de laptop zie ik geen foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-09-12, 12:41
duske duske is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 99
Standaard Koppeling Iphone laptop

Wie kan mij uitleggen hoe ik de foto's kan ophalen op mijn laptop Als ik mijn iphone koppel aan de laptop zie ik geen foto's staan kan wel foto's vanuit de laptop naar de iphone sturen maar hoe kan ik ze zien op de laptop en eventueel verwijderen of behouden

bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-12, 14:53
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

iPhone benaderen via je Windows Verkenner en dan kopieeren of verplaatsen naar je gewenste locatie op je laptop.
  #3  
Oud 12-09-12, 15:23
duske duske is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 99
Standaard

vind jij het erg als ik het niet snap Ik koppel de iphone aan de laptop en open itunes Dan zie ik wel de deiphone er in staan maar zie geen foto's Onder zie ik wel dat er 87 foto's in de iphone staan maar krijg ze niet open Als ik windows verkenner open dan kom ik niet in de iphone Ik zal wel het een en ander fout doen maar help mij a.u.b.
duske
  #4  
Oud 12-09-12, 15:45
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Als het goed is zie je je iPhone in je Windows Verkenner staan, als je deze opent zie je wat mapjes staan. In een van deze mapjes staan de foto's als het goed is. Dit staat dus helemaal los van iTunes.
Ik ga er dus vanuit dat jij foto's vanaf je iPhone naar je laptop wilt hebben.
  #5  
Oud 12-09-12, 15:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duske Bekijk bericht
Als ik windows verkenner open dan kom ik niet in de iphone Ik zal wel het een en ander fout doen maar help mij a.u.b.
Als je een iPhone aan een Windows computer aansluit krijg je normaal gezien het volgende te zien:



Nu kan je op "Open device to view files" klikken om de plaatjes te bekijken en te kopiëren.

Je kan ook direct met de Windows Verkenner naar de iPhone en de plaatjes gaan:







Dit zijn eigenlijk allemaal basis handelingen die elke Windowsgebruiker zou moeten kennen
  #6  
Oud 12-09-12, 18:40
duske duske is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 99
Standaard

ik heb windows 7 maar ik krijg bij computer geen iphone te staan Begrijp het niet wat ik dan toch fout doe

Duske
  #7  
Oud 12-09-12, 18:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duske Bekijk bericht
ik heb windows 7 maar ik krijg bij computer geen iphone te staan Begrijp het niet wat ik dan toch fout doe
Je schreef:

Citaat:
Ik koppel de iphone aan de laptop en open itunes Dan zie ik wel de deiphone er in staan maar zie geen foto's
Dat betekent dat de Apple Mobile Device Drivers goed werken.

Als je echter de iPhone niet ziet met Windows Verkenner of als het pop-up venster niet verschijnt als de iPhone wordt aangesloten dan is er een probleem met de Windows PnP (Plug-And-Play) drivers.

De Windows PnP drivers zorgen er voor dat een iPhone/iPad wordt gezien als een camera met een DCIM map.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S koppeling iTunes Ytnan iTunes 2 17-04-12 10:00
Windows: Hoe zet ik foutloos ITunes over van laptop À naar laptop B? eugje iTunes 3 13-03-12 21:08
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 18:35
Iphone 3GS 3.0 en bluetooth koppeling carkit Ralphmalf iPhone algemeen 9 29-09-09 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.