iphone synchroniseert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet niet of ik hier goed zit. heb me pas enkele minuten geleden geregistreerd. > heb een iphone 4, 8gb.(sinds een half jaar)) > heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone synchroniseert niet
weet niet of ik hier goed zit. heb me pas enkele minuten geleden geregistreerd.
> heb een iphone 4, 8gb.(sinds een half jaar)) > heb gewerkt met outlook 2003, syncen met iphone geen probleem. > ben overgestapt op outlook 2007 en kan geen agenda, telefoonboek, berichten en mail meer synchroniseren met itunes. > ik zie wel op de iphone dat hij synced, maar er komen geen data door en alles wat er van outlook 2003 op stond is weg. heb al van alles geprobeerd, nieuwe itunes geinstalleerd, iphone vanaf nul geinstalleerd, niets helpt. > hebben jullie een oplossing, of waar zit misschien mijn fout? > > bvd > grashopper |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe Iphone 4S synchroniseert niet | mandybx1 | iPhone algemeen | 2 | 29-08-12 17:38 |
iPhone 4s synchroniseert niet met Wi-Fi | Jelle78 | Wi-Fi | 8 | 04-01-12 21:37 |
Iphone synchroniseert sommige nummers niet | emmelding | iPhone algemeen | 5 | 20-11-11 21:27 |
iPhone 3g 8gig synchroniseert niet | spongebart | iTunes | 3 | 16-03-11 18:47 |
Iphone 4 synchroniseert niet | 1977koen | iPhone algemeen | 2 | 06-01-11 20:51 |
|
|