iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   geen geluid ! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/12477-geen-geluid.html)

0472bluelagoon 06-05-08 21:46

geen geluid !
 
als er iemand mij smst of belt dan hoor ik helemaal niets van geluid, enkel trillen. Zelf met mn oortjes in kan ik geen geluid horen als ik liedje opleg..
hoe komt het dat ik, als ik iem bel of gebeld wordt, de persoon aan de andere kant vd lijn met moeite kan horen? hoe kan ik dit aanpassen, met de knop links aan de zijkant lukt dit niet.



Help :(

ControlSje 06-05-08 21:52

Aan en uit zetten helpt soms en anders probeer je instellingen te resetten in instellingen|algemeen|stel opnieuw in.

0472bluelagoon 06-05-08 22:17

hielp idd, dank je !

BjOrN_M 03-07-08 23:23

Domme vraag waarschijnlijk maar ik weet het antwoord niet:

wanneer je instellingen|algemeen|stel opnieuw in kiest dan is alles verdwenen (Contacten, foto's, applicaties, ...)??

iMario 04-07-08 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BjOrN_M (Bericht 134316)
Domme vraag waarschijnlijk maar ik weet het antwoord niet:

wanneer je instellingen|algemeen|stel opnieuw in kiest dan is alles verdwenen (Contacten, foto's, applicaties, ...)??

nee, er word niks verwijderd;)

BjOrN_M 04-07-08 00:06

Vind ik raar :-) Wat wordt er dan hersteld? :-) Enkel de firmware?

iMario 04-07-08 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BjOrN_M (Bericht 134340)
Vind ik raar :-) Wat wordt er dan hersteld? :-) Enkel de firmware?

alles gaat gewoon naar de fabrieks instellingen zonder dat er enige media van je iPhone word verwijderd

laminar 04-07-08 02:38

Wat heeft het nu voor zin om het bericht direct boven te citeren??

Chrisl 04-07-08 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laminar (Bericht 134467)
Wat heeft het nu voor zin om het bericht direct boven te citeren??

Euh, zodat men weet dat het tegen hem/haar is als er meerdere mensen reageren in 1 topic? Of zeg ik nu iets heel raars????

laminar 04-07-08 09:18

Ja. Als je reageert is dat altijd op het voorgaande bericht (net als in een gewoon gesprek trouwens), tenzij je citeert. Al die citaten maken het forum onnodig druk en onoverzichtelijk en nemen onnodig veel plaats in op het scherm.

Chrisl 04-07-08 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laminar (Bericht 134554)
Ja. Als je reageert is dat altijd op het voorgaande bericht (net als in een gewoon gesprek trouwens), tenzij je citeert. Al die citaten maken het forum onnodig druk en onoverzichtelijk en nemen onnodig veel plaats in op het scherm.

Dank je voor je commentaar, maar je sollicitatie voor mod kun je beter naar de mods zelf sturen...

BjOrN_M 04-07-08 10:55

Bedankt voor je antwoorden iMario!

iMario 04-07-08 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BjOrN_M (Bericht 134611)
Bedankt voor je antwoorden iMario!

geen probleem, mocht er nogges wat zijn, pm knop zit niet ver weg he

bobby68 04-07-08 23:44

heb ook zo ong. hetzelfde probleem...
geen geluid,bij alles niks meer???dus geen muziek,geen normale klik,als ik gebeld word geen geluid,trillingen oid????
alles geprobeerd wat op het forum staat...reset in en uit pluggen oordopjes.....uit gezet en daarna weer aan...niks helpt
het rare is: dat dit gewoon spontaan zonder aanleiding gebeurd..of heeft het iets te maken met een apps die is gedownload via installer???

help..help..help

laminar 05-07-08 01:11

Ik heb dit ook wel eens gehad maar de geluiden kwamen wèl op de oortjes.
Ik kwam erachter dat de schakelaar van het plugje wel eens bleef hangen
en daardoor de luidspreker niet meer inschakelde.

bobby68 05-07-08 10:10

geen geluid
 
hallo,
heb hem helemaal gereboot , en daarna via iliberty+ alle programma's
er weer opgezet.
wel omslachtig...maar heb wel weer geluid;)

dus een resolute handeling: rebooten.......:)

Chieleke93 22-07-08 09:35

Ik heb gister en vanochtend hetzelfde probleem gehad maar heb het kunnen fixen!

Ik heb de plug er terug in gestoken, een beetje gewricht en vervolgens pakte ie de plots ipod over...

Ik heb alleen wel een normale koptelefoonplug gebruikt ipv de iphone headset ivm de langere plug...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.