//

YouTube Mobile app

YouTube Mobile app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via de nieuwe YouTube app een video wil delen krijg ik de volgende melding: YouTube Mobile is misconfigured for Facebook login. Press Okay ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-12, 23:36
caresse66 caresse66 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard YouTube Mobile app

Als ik via de nieuwe YouTube app een video wil delen krijg ik de volgende melding:
YouTube Mobile is misconfigured for Facebook login. Press Okay to go back to the application without connecting to Facebook.

Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-12, 09:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Geen idee, wat ik wel weet is volgende: als ik via de app naar facebook upload dan lukt dat wel maar het grote probleem is dat die post niet vooraan verschijnt zoals het moet, die komt in de wall terecht, maar dus niet op de voorkant waar iedereen je post kan zien, mensen moete al speciaal op mijn naam gaan klikken iets wat bij mij de meesten niet doen natuurlijk. Moest iemand daar een oplossing voor hebben?
Hetgeen je kan proberen is dan zoals ik doe, je neemt de optie klembord, zo naar fb gaan en plakken nemen, ik merk ook op dat je ook nog eens als de link geplakt is op return moet klikken, dan zie je het filmpje met de naam op eronder verschijnen.
  #3  
Oud 15-09-12, 12:10
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caresse66 Bekijk bericht
Als ik via de nieuwe YouTube app een video wil delen krijg ik de volgende melding:
YouTube Mobile is misconfigured for Facebook login. Press Okay to go back to the application without connecting to Facebook.

Wie weet raad?
Ik ervaar hetzelfde probleem. Kleine zoektocht op de google forums leverde al snel resultaat: "We're currently working on the issues with Facebook sharing. When we have an update on this issue I'll pin an announcement at the top of the forum!".

Kortom: Jij/wij zijn niet de enige. Er wordt aan een fix gewerkt.
  #4  
Oud 15-09-12, 16:31
caresse66 caresse66 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Hoi Danny,

Nee mijn videos komen niet op mijn wall terecht. Door jouw optie.....via het klembord kan ik wel posten maar dan ziet het er op Facebook wel heel vreemd uit. Komt dan niet zo een klein vierkantje met de video op te staan maar alleen maar een link naar het Youtube filmpje. Ik snap niet goed wat je bedoelt met dat je nat het plakken van de link op return moet klikken.......

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2012 om 16:32 ----------

Sorry laatste bericht was voor Apotheosis bestemd.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2012 om 16:33 ----------

Dus Dannytek, ik snap dat ik niet de enige ben want ook mijn vriend lukt het niet om te posten. Dus wachten op een fix?
  #5  
Oud 15-09-12, 16:36
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik denk niet dat er een andere optie is, helaas.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
youtube app seiko2 iPad algemeen 10 12-12-11 23:53
Youtube app probleem. iMafia75 iPhone Apps 1 07-07-11 22:24
Nieuwe Youtube mobile site werkt niet op iPad? Arjan29 iPad algemeen 1 16-07-10 23:44
Youtube of vimeo integreren in een mobile website CoNiO iPhone Apps 0 15-04-10 08:23
Youtube met T-Mobile internet pocket totaal? Mistahlilg Archief 3 01-04-08 19:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.