Verschillende iPhones op 1 account + overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben momenteel 2 iphones op 1 iTunes account. 1 van mij en 1 van mijn partner Ik heb een iPhone 5 besteld en zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschillende iPhones op 1 account + overzetten
We hebben momenteel 2 iphones op 1 iTunes account. 1 van mij en 1 van mijn partner
Ik heb een iPhone 5 besteld en zou nu graag mijn iPhone 4 gebruiken voor mijn werk. Want dat is een Samsung en ben daar niet tevreden van Hoe moet ik juist te werk gaan om alles goed te late, verlopen? Ik zou eerst een back-up maken van mijn iPhone 4 en die op de nieuwe 5 zetten. Als ik dan de simkaart (uiteraard een nieuwe microsim) van mijn werk in de iPhone 4 steek. Dan kan ik toch geen back-up erop zetten? Of kan dat wel? Is dat geen probleem om 3 iphones op 1 iTunes account te hebben? Alvast bedankt voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je tot 5 apparaten met 1 account synchroniseren
Heeft toch niks met je simkaart te maken? |
|
|||
|
|||
Maar kan ik de back-up op twee verschillende iphones zetten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Handtekening onder(verschillende) mail account | Melle123 | iPhone algemeen | 6 | 30-11-10 21:39 |
Windows: Apps downloaden op 2 verschillende iphones met 1 CC | Maus078 | iTunes | 2 | 25-08-10 08:53 |
Programmas en spellen uitwissellen tussen verschillende iphones. | peaceman | iPhone algemeen | 4 | 30-03-10 13:30 |
Mac OS X: Verschillende iPhones + hun backups in 1 en dezelfde iTunes | digitrich | iTunes | 15 | 08-01-10 21:00 |
2 verschillende iPhones op 1 computer | Peter | Unlock [archief] | 2 | 06-11-07 00:58 |
|
|