//

Voor het eerst een iphone

Voor het eerst een iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wij hebben voor het eerst een iphone. 8 GB 1.1.4 en we hebben nu de Ziphone er op gezet en we kunnen nu wel bellen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-08, 01:02
Nicoleiphone Nicoleiphone is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard Voor het eerst een iphone

wij hebben voor het eerst een iphone. 8 GB 1.1.4 en we hebben nu de Ziphone er op gezet en we kunnen nu wel bellen. Maar wat moeten we nog meer doen en hoe krijg ik alles in het nederlands erop. Ik ben echt nog een dummie. Nu heb ik ook itunes en de muziek er al op gekregen maar dan alles. Weet ook niet hoe ik kan selecteren en ik probeerde de films die ik al op mijn itunes had staan er op te zetten maar dit lukte ook niet. Zou iemand mij verder kunnen helpen?? In ieder geval alvast bedankt.

oja, ik heb vodafone hoe kan ik van hieruit internetten. Hier in de buurt is nog niet veel Wi-Fi.

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-08, 01:07
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Je zou kunnen beginnen met deze Handleiding. Hier staat heel veel informatie duidelijk uitgelegd.

Als je geen Wi-Fi hebt kun je internetten via GPRS, maar als je niet het juiste abonnement hebt kan dit erg duur worden.
  #3  
Oud 07-05-08, 10:49
Nicoleiphone Nicoleiphone is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

IK heb de handleiding gelezen en van daar uit ben ik gaan werken. Maar ik ben tot ziphone gekomen en nu doet hij alles dus mijn vraag is vergeet ik nog wat of is dit het. alleen nog internet op mijn iphone om alles naar nederlands te zetten.
  #4  
Oud 07-05-08, 10:55
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Heb je wel GPRS abbonement met je provider? Zoja dan kun je de instellingen daarvoor vinden in de WIKI onder GPRS. En daarnaast de zoekfunctie gebruiken is ook niet gek
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #5  
Oud 07-05-08, 12:14
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Eigenlijk is dit alles. Om de telefoon Nederlands te maken zul je toch een Wi-Fi connectie moeten hebben omdat de ifoneguide.nl niet op GPRS werkt.
Dus alleen nog "NL Nummerherkenning", "NL Taalpakket" en "NL Taalcorrectie T9" installeren en je bent klaar. Andere applicaties kun je natuurlijk naar eigen wens installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voor het eerst de iphone! crazy-chriss Archief 2 15-04-08 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.