//

3G safari crash probleem

3G safari crash probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds een tijdje heb ik problemen met het bereiken van een website (die o.a. gebruik maakt van java) het bereiken en inloggen op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-12, 22:11
patrickronaldo patrickronaldo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard 3G safari crash probleem

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje heb ik problemen met het bereiken van een website (die o.a. gebruik maakt van java) het bereiken en inloggen op de website lukt, maar zodra een pagina met java en andere zaken geladen moet worden crashed de iphone nadat hij eerst een tijd lang 'bevroren' is.

Ik ervaar dit probleem enkel op 3g, op Wi-Fi heb ik nergens last van.
Het probleem ondervind ik op zowel safari als chrome.

Iemand een oplossing voor dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-12, 22:22
patrickronaldo patrickronaldo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Niemand ?
  #3  
Oud 23-09-12, 22:31
BRAM0243 BRAM0243 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 34
Standaard

Misschien ietwat rigoureus, maar je zou kunnen proberen je iPhone via iTunes te 'herstellen'. Wel even zorgen dat je een reservekopie maakt van alles wat op je iPhone staat en daarna de iPhone herstellen vanaf deze reservekopie.

Uit je post kan ik namelijk opmaken dat het probleem sinds een tijdje is, en niet al sinds het begin. Heb je in de tussentijd trouwens een OS upgrade gedaan/ denk je dat het daar aan zou kunnen liggen?
  #4  
Oud 23-09-12, 22:35
patrickronaldo patrickronaldo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Het probleem is volgens mij ontstaan sinds 5.1.1 erop staat en ik tegelijkertijd mijn abbonement met vodafone heb verlengd.

Opvallend: Een KPN sim in het toestel en de websites bereiken gaat prima. (inmiddels dus ook contact met vodafone opgenomen maar die hebben nog geen oplossing kunnen vinden).

Mijn oude vodafone abbonement had verschrikkelijk traag internet (nog een oud abbonement dat ik weigerde te vernieuwen dus liep automatisch iedere maand door op basis van oude voorwaarden, met dus nog onbeperkt data verbruik), ik draaide toen overigens nog op 4.2.1.

Met mijn 4s overgestapt op 5.1.1. en het nieuwe vodafone abbonement en daar zijn dus de problemen.

Overigens is het probleem ook aanwezig op een iphone 4 op 5.1.1.

Zouden dus 2 dingen kunnen zijn, combinatie nieuwe vodafone abbonement en 5.1.1., of het ligt puur aan vodafone.
  #5  
Oud 23-09-12, 22:41
BRAM0243 BRAM0243 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 34
Standaard

Hmm, wel vreemd dat een netwerkverbinding je iPhone zou kunnen laten hangen bij het surfen via Safari, maar zou goed mogelijk kunnen zijn natuurlijk. Ik zou hier verder ook geen oplossing voor weten, daar zou iemand anders van het forum met meer verstand even voor moeten kijken naar je probleem.
  #6  
Oud 23-09-12, 22:43
patrickronaldo patrickronaldo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRAM0243 Bekijk bericht
Hmm, wel vreemd dat een netwerkverbinding je iPhone zou kunnen laten hangen bij het surfen via Safari, maar zou goed mogelijk kunnen zijn natuurlijk. Ik zou hier verder ook geen oplossing voor weten, daar zou iemand anders van het forum met meer verstand even voor moeten kijken naar je probleem.
Dank in ieder geval, als ik de komende week tijd heb dan knal ik 4.2.1 wel terug en zal dan kijken of het probleem dan nog steeds op speelt.
  #7  
Oud 23-09-12, 22:46
BRAM0243 BRAM0243 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 34
Standaard

Succes ermee. ik heb trouwens nog even rondgekeken op internet en heb denk ik iemand met een vergelijkbaar probleem gevonden, echter weet ook hij geen oplossing te vinden. Bij deze de link; Safari crash on iOS over 3G / Problems / Discussion Area - Pusher Support

Misschien geeft het wat meer duidelijkheid over wat het probleem precies inhoudt (als het hetzelfde is). Puur informatief.
  #8  
Oud 23-09-12, 22:50
patrickronaldo patrickronaldo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Jep, dat lijkt hem inderdaad te zijn . De beste man geeft daar wel aan dat het blocken van de pusher oplossing biedt, hoe regel ik dit op mijn iPhone?
  #9  
Oud 23-09-12, 22:56
BRAM0243 BRAM0243 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 34
Standaard

Zo technisch ben ik niet dus dat zou een ander forum-lid even uit moeten leggen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 Youtube/Safari crash Niels1101 iPad algemeen 5 23-08-11 23:24
crash cydia en safari? alie91 Jailbreak apps en thema's 1 04-04-11 19:49
Ipad Safari en Fortis crash!!! maxrota iPad algemeen 10 22-09-10 23:28
Safari crash ringojim iPhone algemeen 22 02-03-09 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:33.