//

Heeft het al nut om nu een nano sim te halen?

Heeft het al nut om nu een nano sim te halen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heeft het eigenlijk al nut om nu al een nano sim kaart te halen wanneer je de iphone 5 pas volgende week hebt? Of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-12, 17:41
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard Heeft het al nut om nu een nano sim te halen?

Hoi,

Heeft het eigenlijk al nut om nu al een nano sim kaart te halen wanneer je de iphone 5 pas volgende week hebt? Of moet je dat in een winkel laten omzetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-12, 19:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als er ne winkel is die u die nano al wil meegeven dan is dat geen probleem.
De nano sim word pas geactiveerd als je deze in je toestel steekt (iPhone 5), dan kan je wel je ander kaartje niet meer gebruiken.
Ik heb de nano sim al, nu ist gewoon afwachten totk de nieuwe iPhone heb en dan activeren en klaar is kees.
  #3  
Oud 17-09-12, 20:02
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

ik heb hem ook besteld bij t-mobile , komt donderdag binnen
  #4  
Oud 17-09-12, 21:28
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Hier ook al besteld bij Hi,wordt van de week geleverd
  #5  
Oud 17-09-12, 22:57
iAndries iAndries is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: NH
Berichten: 111
Standaard

Iemand die weet hoe het bij vodafone zit ?
Gaat om een sim wissel voor bestaand abbo.
  #6  
Oud 18-09-12, 11:26
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uitsmijter Bekijk bericht
Hier ook al besteld bij Hi,wordt van de week geleverd
Nog even opnieuw nagevraagd bij de klantenservice van Hi,wat blijkt nanosim is nog niet leverbaar....pas als de iPhone 5 uitkomt (28 september) kan je pas een nanosim bestellen.
  #7  
Oud 18-09-12, 12:55
joostbaerveldt joostbaerveldt is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 58
Standaard

KPN gaf eerst ook aan de sim pas na een half jaar in huis te hebben. Nu is het de 21e geworden. Hi is gewoon kpn met een ander merkje er op. Ik zou het de 20e nog eens vragen bij HI of in een KPN winkel... ik denk dat je dan vrij snel geholpen bent.

Als knippen werkt - wat ik hoop - dan ziet KPN mij niet. Als je leest hoe Belgische operators omgaan met de nanosim en Nederlandse providers dan zijn die laatste wel om te huilen: sim laat beschikbaar, kosten (17 euro bij KPN) en geven klanten een grote mond wanneer je een logische vraag stelt. Zodra ik kan zeg ik op bij KPN. Hoop dat ze zsm van markt verdwijnen.
  #8  
Oud 18-09-12, 12:59
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostbaerveldt Bekijk bericht
KPN gaf eerst ook aan de sim pas na een half jaar in huis te hebben. Nu is het de 21e geworden. Hi is gewoon kpn met een ander merkje er op. Ik zou het de 20e nog eens vragen bij HI of in een KPN winkel... ik denk dat je dan vrij snel geholpen bent.

Als knippen werkt - wat ik hoop - dan ziet KPN mij niet. Als je leest hoe Belgische operators omgaan met de nanosim en Nederlandse providers dan zijn die laatste wel om te huilen: sim laat beschikbaar, kosten (17 euro bij KPN) en geven klanten een grote mond wanneer je een logische vraag stelt. Zodra ik kan zeg ik op bij KPN. Hoop dat ze zsm van markt verdwijnen.
Inmiddels beschikbaar, zie http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...im-cutter.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(3GS) Heeft het nut up te graden van 5.0 naar 5.0.1 ? tom3tom iPhone algemeen 7 04-01-12 15:00
Alle iDevices: Wat is eigenlijk het nut van een Jailbreak? Hawkeye123 Jailbreak 13 07-04-11 11:05
iPhone: Iphone 4G uit Amerika, heeft dit nut? pdewildt Jailbreak 1 30-06-10 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.