//

hoe weet ik of deze iphone gestolen is?

hoe weet ik of deze iphone gestolen is? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4s gekocht gesealt in de doos voor 350 euro, maar zonder bon, het was een wat oudere man die zij dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-12, 23:58
machoman94 machoman94 is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: den helder
Berichten: 102
Standaard hoe weet ik of deze iphone gestolen is?

ik heb een iphone 4s gekocht gesealt in de doos voor 350 euro, maar zonder bon, het was een wat oudere man die zij dat hij zijn abbo heeft verlengt en zijn gewone iphone 4 houdt, en dus deze verkoopt.

nu heb ik hem open gemaakt, geregistreerd en met een apple imei check is het een "valid purchase date" ., 1 jaar garantie van apple

nou zag ik gister dat die zelfde man opnieuw een iphone 4S gesealt verkoopt dus dat vond ik wel een beetje raar.
of zal hij 2 abbo's hebben

dus zat ik er over na te denken of zoiets gestolen kan zijn?? hij was gesealt en nog niet geregisteerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-12, 00:00
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Het is wel een verdacht / aardig lage prijs...
  #3  
Oud 18-09-12, 00:20
machoman94 machoman94 is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: den helder
Berichten: 102
Standaard

ja maar toch, hij was geseald en niet eerder geregistreerd, dan zou hij dus uit een winkel moeten zijn gestolen, en de man leek mij aardig, maar doordat hij er nu nog 1 aanbied, vind ik het raar
  #4  
Oud 18-09-12, 08:42
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ja, dat begrijp ik. An sich is die prijs niet meteen verdacht.... Maar nu je erachter komt dat ie er nog een verkoopt. En mogelijk daarna weer een.... En er kennelijk moeite voor doet om zijn voorraad (?) 1 voor 1 te verkopen ipv te adverteren met 'ik heb er 10'. Aan de andere kant: als jij adverteert met 'ik heb er 10' lok je wel bepaald publiek naar je huis. Of inbrekers.

Geseald verpakt hoeft niet uit een winkel gestolen te zijn; het kan ook 'van de vrachtwaggel gevallen' zijn, of gewoon een gejatte pallet.

Ik weet niet of je je zorgen moet maken. Volgens mij moet je als koper wel weten of er iets niet in de haak is (bijv als je er geen bon bij krijgt) maar ja dat is persoonlijk. Jij hebt een online check gedaan en daaruit bleek het imei een valid purchase...

Die oudere man 'kan' ook een doorgeefluik zijn, voor iemand anders.
  #5  
Oud 18-09-12, 11:46
machoman94 machoman94 is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: den helder
Berichten: 102
Standaard

Ja, ik hoop maar dat het goed is, anders zou er met de imei check niet "valid purchase" staan denk ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
weet iemand deze walpaper te vinden scoop1 Ringtones en Wallpapers 1 21-07-12 14:41
wie weet waar ik deze thema kan downloaden?? richardwrx03 Jailbreak apps en thema's 3 25-11-10 17:50
Weet iemand wat deze tekst betekend MC_MH Chat en geruchten 20 13-11-08 17:47
Wie weet deze unlockmethode van iphonehellas bstruik Unlock [archief] 26 24-01-08 22:55
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? PriZe Ringtones en Wallpapers 3 18-01-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.