//

Belkwaliteit iPhone

Belkwaliteit iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vroegere iphone had niet het beste kwaliteit bij het telefoneren. Ik denk er toch over na om terug een te kopen, ik mis wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-12, 16:31
pluchke9 pluchke9 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard Belkwaliteit iPhone

Mijn vroegere iphone had niet het beste kwaliteit bij het telefoneren.
Ik denk er toch over na om terug een te kopen, ik mis wel een een iphone, maar het enige dat mij tegenhoud is de kwaliteit van de iphone.
Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit is bij het telefoneren bij hun toestel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-12, 16:48
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Gewoon prima? Nog nooit ergens last van gehad.
  #3  
Oud 18-09-12, 23:28
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Ik heb een iPhone 4s, sinds een maand of 2.. Ik vind de belkwaliteit in orde. Goed en duidelijk zonder ruis of bijgeluiden. Ik kan de beller goed verstaan maar ook andersom. Soms is het minder maar dat ligt bijna altijd aan de kwaliteit van het mobiele toestel van de ander. Dus de 4 s heeft een goede belkwaliteit.. Ik weet niet welk toestel je wilt nemen. Van de iPhone 5 kan natuurlijk weinig gezegd worden nog.
  #4  
Oud 19-09-12, 00:32
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Mijn 4 is *****, kon nadat ik het had gekocht anderhalf jaar niet bellen. De beller kon mij niet horen en ik de beller wel. Heb het pas na anderhalf jaar ofzo opgestuurd. Dat is dus 4 weken geleden en nog steeds heb ik mijn telefoon niet terug. Mediamarkt Antwerpen had ik hem gehaald, dus nooit daar iets halen. Slechte service!
  #5  
Oud 19-09-12, 04:47
bapekawss bapekawss is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 61
Standaard

nog nooit problemen mee gehad
  #6  
Oud 19-09-12, 08:24
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Mijn 4 is *****, kon nadat ik het had gekocht anderhalf jaar niet bellen. De beller kon mij niet horen en ik de beller wel. Heb het pas na anderhalf jaar ofzo opgestuurd. Dat is dus 4 weken geleden en nog steeds heb ik mijn telefoon niet terug. Mediamarkt Antwerpen had ik hem gehaald, dus nooit daar iets halen. Slechte service!
Als ik het goed begrijp heb je anderhalf jaar gewacht om je niet goed werkend toestel binnen te brengen en dan klaag je nu over 4 weken

Je krijgt misschien wel een nieuwe 4S of 5
Heb je daarom zolang gewacht om je toestel binnen te brengen?
  #7  
Oud 19-09-12, 09:48
peidy's schermafbeelding
peidy peidy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 24
Standaard

Ronduit slecht.(iphone4)

Onverstaanbaar, veel ruis, geprekken die worden verbroken.

Zowel bij kpn als vodafone.
Bij mijn lumia800 minder last. Telefoonverbindingen in nederland zijn sowieso slecht.
  #8  
Oud 19-09-12, 14:04
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

iPhone4 en iPhone4s. Totaal geen problemen. Goede kwaliteit en eigenlijk nooit ergens last van gehad!
  #9  
Oud 19-09-12, 15:12
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

nog nooit ergens last van gehad, zelfs de luidspreker (waar ik bij andere merken toch wel ruis had) is duidelijk hoorbaar! vroeger had ik altijd Nokia's en Samsungs... maar deze iPhone 4s is het beste wat ik ooit gekocht heb!
  #10  
Oud 19-09-12, 15:30
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Tja moet toch zeggen toen ik van me Samsung Galaxy S Plus naar de iPhone 4 over ging, ik een DUIDELIJK verschil in kwaliteit merkte.
Samsung is veel duidelijker...
Maar nu ik alweer aantal maandjes de iPhone heb, hoor ik het al niet meer
  #11  
Oud 19-09-12, 15:46
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Tja moet toch zeggen toen ik van me Samsung Galaxy S Plus naar de iPhone 4 over ging, ik een DUIDELIJK verschil in kwaliteit merkte.
Samsung is veel duidelijker...
Maar nu ik alweer aantal maandjes de iPhone heb, hoor ik het al niet meer
storend? vind ik toch maar raar, ondertussen heeft mijn halve vriendenkring de iPhone 4 en iedereen tevreden daarover...
  #12  
Oud 19-09-12, 16:20
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
storend? vind ik toch maar raar, ondertussen heeft mijn halve vriendenkring de iPhone 4 en iedereen tevreden daarover...
In het begin vond ik dit erg storend.
Nu niet meer. Je went er blijkbaar aan.
  #13  
Oud 19-09-12, 17:02
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp heb je anderhalf jaar gewacht om je niet goed werkend toestel binnen te brengen en dan klaag je nu over 4 weken

Je krijgt misschien wel een nieuwe 4S of 5
Heb je daarom zolang gewacht om je toestel binnen te brengen?
Ja, ook al bracht ik het gelijk terug. Dan moest ik alsnog 4 weken of langer wachten. Het maakt toch niet uit wanneer je het brengt? Heb toch 2 jaar garantie of ik het nou gelijk breng of anderhalf jaar later. Waarvoor heb ik dan 2 jaar garantie....??

Ze zeiden btw dat het 3 weken zou duren en dat ik het dan weer terug kon krijgen, ben nu inmiddels in mijn 5e week.

Lol ik krijg nieuwe 4S of 5? Dacht het dus niet he, grapjas. Als het goed is ga ik toch de Iphone 5 halen dus daar deed ik het niet voor, helaas voor jou
  #14  
Oud 19-09-12, 18:12
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ja, ook al bracht ik het gelijk terug. Dan moest ik alsnog 4 weken of langer wachten. Het maakt toch niet uit wanneer je het brengt? Heb toch 2 jaar garantie of ik het nou gelijk breng of anderhalf jaar later. Waarvoor heb ik dan 2 jaar garantie....??
Zo lang wachten is op zijn zachtst uitgedrukt niet slim. Je moet weten dat je tijdens het eerste jaar fabrieksgarantie krijgt van Apple. Dat houdt in dat Apple moet bewijzen dat het defect door jou veroorzaakt is en niet een fout van hen is. Daardoor krijg je in het eerste jaar vaak een refurbished ("nieuw") toestel wanneer er iets mis is.

In het tweede jaar moet jij bewijzen dat het probleem al bestond en het niet jouw fout is. Meestal komt het erop neer dat ze de iPhone gaan repareren in plaats van vervangen door een nieuw toestel.

Als het probleem erger wordt door je eigen fout en de winkel schuift de schuld helemaal in jouw schoenen, dan heb je na anderhalf jaar geen poot meer om op te staan en zal je de reparatie zelf moeten betalen.
  #15  
Oud 19-09-12, 19:00
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Zo lang wachten is op zijn zachtst uitgedrukt niet slim. Je moet weten dat je tijdens het eerste jaar fabrieksgarantie krijgt van Apple. Dat houdt in dat Apple moet bewijzen dat het defect door jou veroorzaakt is en niet een fout van hen is. Daardoor krijg je in het eerste jaar vaak een refurbished ("nieuw") toestel wanneer er iets mis is.

In het tweede jaar moet jij bewijzen dat het probleem al bestond en het niet jouw fout is. Meestal komt het erop neer dat ze de iPhone gaan repareren in plaats van vervangen door een nieuw toestel.

Als het probleem erger wordt door je eigen fout en de winkel schuift de schuld helemaal in jouw schoenen, dan heb je na anderhalf jaar geen poot meer om op te staan en zal je de reparatie zelf moeten betalen.
Kan je me dit even uitleggen "Als het probleem erger wordt door je eigen fout en de winkel schuift de schuld helemaal in jouw schoenen,"

Maar dat wist ik dus niet, dat je alleen 1e jaar fabrieksgarantie heb. Dan had ik het wel eerder teruggebracht. Wel misleidend dat ze dan 2 jaar garantie voor geven, kunnen ze toch net zo goed 1 jaar geven. Maar sws Mediamarkt Belgie en dan in mijn geval Antwerpen heeft een hele slechte service. Geen zin om weer alles uit te leggen, want dan raak ik off-topic.

Ondanks dit incident is Iphone gewoon een top toestel en een must have
  #16  
Oud 20-09-12, 00:27
nadorst28 nadorst28 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

De geluidskwaliteit van mijn ip4 is minder dan die van alle nokias die ik daarvoor had. Maar die kon je neter aan je oor positioneren. Gewoon even wennen. Na 10 dagen merk je geen verschil meer.
  #17  
Oud 20-09-12, 01:42
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

Ik heb de afgelopen tijd veel toestellen gehad (Galaxy s1, 2, 3, htc sensation, htc one x, blackberry 9780, iphone 3gs) en bij bijna alle toestellen vond ik het belkwaliteit eigenlijk altijd slecht. Bij de HTC sensation was die best goed, en bij de blackberry ook nog wel maar bij de meeste toestellen (en voornamelijk op de luidspreker functie) was het rond uit slecht. Ik kreeg altijd van mensen te horen: Wat zeg je nou, ik versta je niet, ook altijd gekraak en ruis.

Heb nu een Iphone 4s en ben zeeeeeeer te spreken over de kwaliteit. Ook met de luidspreker. Ik heb al meerdere malen met mensen gebeld (op de luidspreker) en gevraagd of ze me goed hoorde en kreeg elke keer de reacties: Hoezo heb je hem op de luidspreker staan dan? Terwijl het voorheen bij mijn andere toestellen altijd was: Je hebt hem zeker op de luidspreker staan (want ze verstonden me niet goed)

Dus mijn ervaring is dat ik zeer te spreken ben over de belkwaliteit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belkwaliteit stil en krakerig elbe iPhone algemeen 7 19-12-08 13:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.