iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iCloud adres (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/125208-icloud-adres.html)

Aaifoney 19-09-12 23:17

iCloud adres
 
Wanneer gaat Apple de @me adressen omzetten naar @icloud.com?

dannyhtek 19-09-12 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aaifoney (Bericht 821112)
Wanneer gaat Apple de @me adressen omzetten naar @icloud.com?

iPhoneclub heeft een tijd geleden hier een artikel aan besteed, als ik 't goed herinner. Als je een @me.com account hebt, heb je nu ook automatisch een @icloud.com. Voorbeeld: dannyhtek@me.com = dannyhtek@icloud.com

Aaifoney 19-09-12 23:30

En hoe kan ik dat zien?
Ik stuur eens een mail naar mijnnaam@icloud.com en kijk of ie binnen komt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 22:37 ----------

Helaas. Een mail naar mijnnaam@icloud.com is niet te bezorgen.

dannyhtek 19-09-12 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aaifoney (Bericht 821118)
En hoe kan ik dat zien?
Ik stuur eens een mail naar mijnnaam@icloud.com en kijk of ie binnen komt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 22:37 ----------

Helaas. Een mail naar mijnnaam@icloud.com is niet te bezorgen.

Heb je op www.icloud.com je email-sync ingeschakeld? Anders log je gewoon in op icloud.com > Rechtsboven tandwiel > Voorkeuren > Alias toevoegen. Als het goed is moet je dan gewoon wel in staat zijn om je @icloud.com aan te maken.

Aaifoney 19-09-12 23:39

Dat heb ik ingeschakeld

dannyhtek 19-09-12 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aaifoney (Bericht 821127)
Dat heb ik ingeschakeld

Lees nogmaals mijn reactie, heb hem aangepast:

Anders log je gewoon in op icloud.com > Rechtsboven tandwiel > Voorkeuren > Alias toevoegen. Als het goed is moet je dan gewoon wel in staat zijn om je @icloud.com aan te maken.

Aaifoney 19-09-12 23:45

Alias could not be saved;(
Teveel changes leid soms tot errors;)

dannyhtek 19-09-12 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aaifoney (Bericht 821136)
Alias could not be saved;(
Teveel changes leid soms tot errors;)

True that. Probeer het later nog maar eens. Dat is in ieder geval wel dé manier ^^.

Aaifoney 19-09-12 23:49

Ik zal het morgen nog eens proberen. Apple zal wel druk zijn;)

Werner1963 19-09-12 23:51

Laat me hopen dat je me.com mag blijven gebruiken omdat het soms al moeilijk is om je emailadres door te geven aan mensen die niet zo goed Engels begrijpen ;)

Aaifoney 20-09-12 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 821143)
Laat me hopen dat je me.com mag blijven gebruiken omdat het soms al moeilijk is om je emailadres door te geven aan mensen die niet zo goed Engels begrijpen ;)

Mijn @me of @icloud adres is alleen voor vage kennissen. Voor mijn echte vrienden heb ik een adres van mijzelf. Zeg maar een adres van mijn eigen server;) mijnnaam@mailserver(eigen domein).nl;)

dannyhtek 20-09-12 00:04

De @me.com zullen op zijn tijd toch eruit vliegen, ben ik bang.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aaifoney (Bericht 821150)
Mijn @me of @icloud adres is alleen voor vage kennissen. Voor mijn echte vrienden heb ik een adres van mijzelf. Zeg maar een adres van mijn eigen server;) mijnnaam@mailserver(eigen domein).nl;)

Ik gebruik het @icloud.com adres alleen voor iMessage. Voor privé gebruik, oftewel vrienden e.d. heb ik gewoon een @hotmail.com. Mijn webserver doet namelijk dom met het versturen van mails via de POP instellingen :')


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.