//

Iphone 4 na update iOS6 opgestart en in recovery mode! Help??

Iphone 4 na update iOS6 opgestart en in recovery mode! Help?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Gisteravond heb ik mijn Iphone 4 (8GB) laten updaten naar iOS6. Toen de update voltooid was en mijn Iphone opnieuw opstartte, sprong hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-12, 10:49
kvoigt kvoigt is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 na update iOS6 opgestart en in recovery mode! Help??

Hallo allemaal,

Gisteravond heb ik mijn Iphone 4 (8GB) laten updaten naar iOS6.

Toen de update voltooid was en mijn Iphone opnieuw opstartte, sprong hij uit het niets in recovery mode. Ik heb van alles geprobeerd. Via Itunes is de enige optie "herstellen" de rest is zeg maar onklikbaar... Mijn vriend heeft het met TinyUmbrella geprobeerd maar ook dit is mislukt. Ook heb ik zelf nog geprobeerd met de home en aan/uit buttons mijn Iphone weer aan de praat te krijgen. Ook mislukt. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik heb geen reserve kopie en ik wil hem ook echt niet herstellen.....

Ik ben trouwens geen technicus dus zouden jullie het in voor mij begrijpelijke taal neer willen zetten?

Alvast super bedankt!

Groetjes,

Kimberley

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 08:50 ----------

[FW: 6.0] << Dit klopt overigens niet denk ik.. ik moest iets kiezen maar ik wist wat ik zelf heb omdat ik niet in mijn Iphone kan..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 08:50 ----------

Niet******
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
recovery mode, update ios 6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Brick (Recovery mode) Iphone4 na update 4.0.1 RJS iPhone algemeen 0 03-08-10 15:05
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
iPhone 3GS stuck in recovery mode na update firmware 3.1 snelkookpan Archief 1 16-10-09 00:43
Officiele update gedaan en nu blijft hij vast in Recovery mode djelwood iPhone algemeen 7 19-10-08 15:05
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.