//

App Store iOS6

App Store iOS6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in de appstore bv bij gratis apps er op een redelijk tempo meerdere apps terzelfdertijd wil downloaden dan spring ik ofwel er constant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-12, 11:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard App Store iOS6

Als ik in de appstore bv bij gratis apps er op een redelijk tempo meerdere apps terzelfdertijd wil downloaden dan spring ik ofwel er constant uit uit de store of de boel blijft haperen/hangen.
1-2-3 apps gaan meestal wel nog maar vanaf ik blijf verder doen en meer doe ist omzeep.

Nog iemand voor?

Met ios 5 gebeurde dit zelden, ik kon zelfs minstens 20 apps en zelfs meer downloaden zonder ik telkens uit de appstore vloog of zo goed als zonder haperingen enz...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-12, 11:28
iDevicer iDevicer is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 32
Standaard

Ja bij mij crasht appstore ook vaak op iOS6, en als ik zoek naar een app en de resultaten zijn geladen crasht de hele zooi ook?
  #3  
Oud 20-09-12, 11:50
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik heb het alleen nog maar in een rustig tempo gedaan, geen problemen.
  #4  
Oud 20-09-12, 11:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Bekend probleem.

Ontwikkelaar AppCubby heeft enkele dagen geleden al in een YouTube video enkele AppStore bugs laten zien.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 20-09-12, 12:10
nickvtje nickvtje is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 16
Standaard

Ik heb ook last als ik update en dan ga ik haar hitlijst ofzo. En dan krijg ik:
"Kan geen verbinding maken met appstore"

Zit er gewoon een bug in de App store?
  #6  
Oud 20-09-12, 12:22
Jovano Jovano is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Drenthe
Berichten: 38
Standaard

Ik heb de oude look weer van de app store, hele rare fouten heb ik nu. Nieuwe app store wel gehad, was erg traag, haperde, had whatsapp op nr 1 staan wat niet zichtbaar hoorde te zijn en na een crash nooit meer de nieuwe gehad. Raar o.o
  #7  
Oud 20-09-12, 13:12
dekon dekon is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Ik spring uit de appstore als ik naar "aankopen" ga (zowel iphone als ipad).Het scherm blijft dan een tijd wit terwijl hij aan't zoeken is en springt terug naar het beginscherm.

IK heb op de app store eens uitgelogd en terug ingelogd maar dan met de account van mijn broer...aankopen werden direct getoond. Log terug uit en in met mijn account en het probleem duikt weer op....vreemd.
  #8  
Oud 22-09-12, 11:05
nanomeister nanomeister is offline
• iOS 9.3
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar nanomeister
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem en ik wordt er aardig gestoord van, na de update ALLES terug BEHALVE mijn apps.. dacht ze via aankopen snel terug te krijgen. Helaas.. dan maar handmatig, gek genoeg is alle data van de apps wel terug apps loggen in of bevatten gewoon mijn data...
  #9  
Oud 02-10-12, 16:19
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Is er geen 'schenk deze app' functie meer in de iOS6 App Store?
  #10  
Oud 02-10-12, 18:12
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jovano Bekijk bericht
Ik heb de oude look weer van de app store, hele rare fouten heb ik nu. Nieuwe app store wel gehad, was erg traag, haperde, had whatsapp op nr 1 staan wat niet zichtbaar hoorde te zijn en na een crash nooit meer de nieuwe gehad. Raar o.o
Dat zou ik ook wel willen. De oude look is veel duidelijker en sneller. Zeg me pls hoe ik hem ook kan laten "crashen" om de oude look te krijgen
  #11  
Oud 03-10-12, 12:28
roder00 roder00 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard zoekfunctie

Bij werkt de zoekfunctie niet. Hij laadt even na een zoekterm, laat ook de zoeksuggesties zien maar daarna blijft het stil op het scherm en krijg geen zoekresultaten.
  #12  
Oud 03-10-12, 13:02
theking34 theking34 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard zoekfunctie appstore werkt niet

De zoekfunctie in de App store werkt niet bij mij. Als ik iets typ in het zoekvenster, bijv weer, krijg ik wel resultaten te zien maar als ik 1 aan tik, dan komen er geen apps in beeld. Het scherm is wit.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 11:03 ----------



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 11:05 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roder00 Bekijk bericht
Bij werkt de zoekfunctie niet. Hij laadt even na een zoekterm, laat ook de zoeksuggesties zien maar daarna blijft het stil op het scherm en krijg geen zoekresultaten.
Ik heb hetzelfde probleem, zie hieronder. Zal wel weer een van de vele bugs in ios 6 zijn.
  #13  
Oud 03-10-12, 13:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theking34 Bekijk bericht

Ik heb hetzelfde probleem, zie hieronder. Zal wel weer een van de vele bugs in ios 6 zijn.
Ik heb het net nog eens geprobeerd op een iPhone 4S en een 5. Ik zocht naar "Shazam" en dat werkt perfect. Dus, ik heb die bug niet.
  #14  
Oud 03-10-12, 19:18
avinassh avinassh is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 67
Standaard

Heb hier precies hetzelfde probleem met m'n iPhone 5, iPhone 4 en iPad doen het wel gewoon allemaal op iOS 6




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theking34 Bekijk bericht
De zoekfunctie in de App store werkt niet bij mij. Als ik iets typ in het zoekvenster, bijv weer, krijg ik wel resultaten te zien maar als ik 1 aan tik, dan komen er geen apps in beeld. Het scherm is wit.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 11:03 ----------



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 11:05 ----------


Ik heb hetzelfde probleem, zie hieronder. Zal wel weer een van de vele bugs in ios 6 zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe app kaarten in IOS6 geen vooruitgang. Tom2011 iPad algemeen 14 24-09-12 18:50
Na installatie iOS6 Duitse App Store i.p.v. Nederlandse jacsev iPhone Apps 1 22-09-12 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.