iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   App's updaten in OS6 zeer moeizaam. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/125269-app-s-updaten-os6-zeer-moeizaam.html)

jrepko 20-09-12 12:13

App's updaten in OS6 zeer moeizaam.
 
Sind gisteren OS6 op 4S via OTA met Wi-Fi geinstalleerd. Werkt goed behalve de update functie in de appstore. Normaal kon ik alle updates met 1 klik laten uitvoeren. Moest evt voor de verschillende Apple ID's mijn wachtwoord in toetsen. Nu moet je via instellingen voor iedere Apple ID inloggen en de updates uitvoeren. Iemand het zelfde of doe ik iets verkeerd. Ik heb 1 Apple ID voor de NL store. Dit is ook de ID waar mee ik ingelogt ben in de Appstore. Wil ik de update uitvoeren dan krijg ik de volgende melding:

Account niet voor deze store.
Uw account kan niet gebruikt worden voor de store voor Nederlands. U moet overschakelen naar de store voor Nederlands voor u tot aanschaf overgaat.

knuster 20-09-12 12:16

Heb hetzelfde probleem!
Best wel k*t dat we dit nu zo moeten doen!

Bobby007 20-09-12 12:33

Ik denk toch dat er dan iets verkeerd is gegaan bij jullie. Bij mij werkt het uitstekend, ik kan, net als voorheen, alle updates tegelijk installeren "update alles". Wat er veranderd is dat de knop "update alles" verplaatst is van rechts naar links. En wat ik ook een verademing vind is dat je gewoon in de App Store blijft. Natuurlijk moet ik ook wel even mijn WW invoeren als ik wil updaten of een nieuwe App download.

Advies:
Hang je iPhone/iPad aan je PC/Mac (met de USB kabel dus), maak een reservekopie in iTunes en klik daarna op "Herstellen".
Wellicht dat dit soelaas biedt!
Succes!

jrepko 20-09-12 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 (Bericht 821424)
Ik denk toch dat er dan iets verkeerd is gegaan bij jullie. Bij mij werkt het uitstekend, ik kan, net als voorheen, alle updates tegelijk installeren "update alles". Wat er veranderd is dat de knop "update alles" verplaatst is van rechts naar links. En wat ik ook een verademing vind is dat je gewoon in de App Store blijft. Natuurlijk moet ik ook wel even mijn WW invoeren als ik wil updaten of een nieuwe App download.

Advies:
Hang je iPhone/iPad aan je PC/Mac (met de USB kabel dus), maak een reservekopie in iTunes en klik daarna op "Herstellen".
Wellicht dat dit soelaas biedt!
Succes!

Sorry maar bij mijn OS6 zit de de update knop gewoon rechts. Het is een andere screen dan OS5. Ik gebruik 4 verschillende Apple ID accounts voor mijn App's. Ik moet nog 6 App's updaten uit de NL store maar dat gebeurt nu niet.

Herstellen helpt niet

XIII 20-09-12 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 (Bericht 821424)
Natuurlijk moet ik ook wel even mijn WW invoeren als ik wil updaten

Dan is er bij jou ook nog iets niet goed, want voor een update hoeft dat niet meer in iOS 6.

knuster 20-09-12 13:32

Herstellen helpt bij mij ook niet!
Passbook werkt ook niet!

P.s. Update all button zit bij mij thans ook links nu.

Bobby007 20-09-12 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 821484)
Dan is er bij jou ook nog iets niet goed, want voor een update hoeft dat niet meer in iOS 6.

Sorry je hebt gelijk, ik moet alleen een WW invoeren als ik een nieuwe App download!
Excuus

tuanur 20-09-12 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 821486)
Herstellen helpt bij mij ook niet!
Passbook werkt ook niet!

P.s. Update all button zit bij mij thans ook links nu.

In welke zin werkt Passbook niet? Volgens mij is die app op dit moment nog waardeloos voor de NL gebruiker.

XIII 20-09-12 20:43

Kunnen jullie hier (niet) mee experimenteren?

http://www.iphoneclub.nl/207136/kald...-in-nederland/

niekv 13-12-12 23:06

oplossing: Account niet voor deze store ...
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jrepko (Bericht 821415)
Sind gisteren OS6 op 4S via OTA met Wi-Fi geinstalleerd. Werkt goed behalve de update functie in de appstore. Normaal kon ik alle updates met 1 klik laten uitvoeren. Moest evt voor de verschillende Apple ID's mijn wachtwoord in toetsen. Nu moet je via instellingen voor iedere Apple ID inloggen en de updates uitvoeren. Iemand het zelfde of doe ik iets verkeerd. Ik heb 1 Apple ID voor de NL store. Dit is ook de ID waar mee ik ingelogt ben in de Appstore. Wil ik de update uitvoeren dan krijg ik de volgende melding:

Account niet voor deze store.
Uw account kan niet gebruikt worden voor de store voor Nederlands. U moet overschakelen naar de store voor Nederlands voor u tot aanschaf overgaat.



Beste,

Ik had hetzelfde probleem maar heb het kunnen oplossen dmv deze stappen:
1. ga naar settings
2. klik op iTunes en App stores
3. klik op je apple-id (kadertje bovenaan)
4. klik op 'sign out'
5. meld je opnieuw aan, je zal een melding krijgen dat je moet overschakelen op een ander store, klik op 'ok'.

als je na stap 5 de melding niet krijgt kan je proberen om iTunes Match te activeren, deze zal ook vragen om over te schakelen naar de juiste iTunes store.

worked for me ! :d :d :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.