iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iets vervelends gebeurd, is hier een garantie voor? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/125335-iets-vervelends-gebeurd-hier-garantie-voor.html)

Krasjes 20-09-12 21:38

Iets vervelends gebeurd, is hier een garantie voor?
 
Ik heb dus sinds ongeveer Juni 2012 mijn iPod Touch 4G 8GB.
Speelde er dagelijks mee, ook gejailbreakt etcetera.

Toen had m'n neefje vorige week mijn iPod "Geleend" om ook even te spelen,
hij laat hem vallen, schuift ermee over de vloer als hij hem wil oppakken
en tata, dikke krassen op mijn beeldscherm.

Misschien overdrijf ik, maar ik kan echt niet door die krassen heen kijken,
ik zie tijdens het spelen meer krassen dan dat ik met het spelen bezig ben.

Is hier iets aan te doen?
Misschien zit er iets bij de garantie ofzo?

Had deze gekocht bij de Media Markt.

XIII 20-09-12 21:41

Natuurlijk valt dit niet onder garantie.

De ouders van je neefje kunnen misschien wel bij hun verzekeraar informeren of die jouw schade vergoedt.

Krasjes 20-09-12 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 821849)
Natuurlijk valt dit niet onder garantie.

De ouders van je neefje kunnen misschien wel bij hun verzekeraar informeren of die jouw schade vergoedt.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat een verzekeraar schade vergoed voor krasjes,
eerder voor een kapot beeldscherm ofzo.

Kan het uiteraard wel proberen.

Werner1963 20-09-12 21:53

Let goed op. Het is mogelijk om de familiale verzekering aan te spreken maar dan was de neef wel bij jou op bezoek toen het voorval gebeurde anders telt dit niet

IRom 21-09-12 13:02

Scherm laten vervangen kost ongeveer 80 euro IPod - Apple - Service / Reparatie | Repairlab

Met deze tutorial iPod Touch Gen 4 Screen Replacement Directions by DirectFix.com - YouTube
En de onderdelen Apple iPod touch 4g zwart touchscreen Kan je het scherm zelf ook vervangen. ZONDER GARANTIE EN EIGEN RISICO

Dit kost ongeveer 20 euro

machoman94 22-09-12 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IRom (Bericht 822369)
Scherm laten vervangen kost ongeveer 80 euro IPod - Apple - Service / Reparatie | Repairlab

Met deze tutorial iPod Touch Gen 4 Screen Replacement Directions by DirectFix.com - YouTube
En de onderdelen Apple iPod touch 4g zwart touchscreen Kan je het scherm zelf ook vervangen. ZONDER GARANTIE EN EIGEN RISICO

Dit kost ongeveer 20 euro

je kan een ipod touch 4 touch screen niet alleen vervangen met een touchscreen, het lcd zit aan het touchscreen vast, en is niet los te krijgen.

je moet de hele set hebben van ipod 4 touchscreen+LCD, ik heb dit bij mijn eigen ipod vervangen

suzuki2002 17-02-14 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IRom (Bericht 822369)
Scherm laten vervangen kost ongeveer 80 euro IPod - Apple - Service / Reparatie | Repairlab

Met deze tutorial iPod Touch Gen 4 Screen Replacement Directions by DirectFix.com - YouTube
En de onderdelen Apple iPod touch 4g zwart touchscreen Kan je het scherm zelf ook vervangen. ZONDER GARANTIE EN EIGEN RISICO

Dit kost ongeveer 20 euro


Euhmm. Een scherm vv van een ipod touch 4 kost je 50 euro

ballegooier 17-02-14 20:12

De enige 'garantie' tegen dit soort ongevallen is een screenprotector.

Van al mijn iPhones ging vanaf dag 1 meteen uit de doos (of ik moest er de af-fabriek vliesje nog een dag of 2 op laten) erop geplakt.
De mrs. heeft mijn oude iPhone 4 in gebruik en zij had de protector aan de achterkant eraf gehaald (die begon na 2,5 jaar langs de randen los te laten) Nog geen paar weken later zit die al vol krassen. Nu maakt dat haar niet uit, maar mij zou dat storen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.