//

iPhone 4s wordt warm na update iOS6 en batterij loopt snel leeg

iPhone 4s wordt warm na update iOS6 en batterij loopt snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, sinds ik de update naar IOS 6 heb uitgevoerd loopt de batterij supersnel leeg. In 3,5 uur van 100 naar 32%!! Nauwelijks iets op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-12, 14:40
Duffa Duffa is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Exclamation iPhone 4s wordt warm na update iOS6 en batterij loopt snel leeg

Hoi, sinds ik de update naar IOS 6 heb uitgevoerd loopt de batterij supersnel leeg. In 3,5 uur van 100 naar 32%!! Nauwelijks iets op gedaan. Ook wordt de iPhone erg warm metname rechtboven bij de aan/uit knop.
Iemand enig idee wat dit kan zijn.

Of terug naar IOS 5.1.1 daar had ik helemaal geen problemen mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-12, 14:44
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Het is wellicht slim om eerst nogmaals naar iOS6 te herstellen. Dat kan je best doen door eerst een reservekopie met iCloud te maken en je iPhone dan in DFU te zetten. Daarna herstellen in iTunes en de reservekopie terugzetten. Daarna zou het probleem opgelost moeten zijn.
  #3  
Oud 22-09-12, 14:53
Duffa Duffa is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard

Oke thanks dat zalmik gaan proberen. maar wat is DFU
  #4  
Oud 22-09-12, 14:54
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat vertelt het "?" naast DFU in je post
  #5  
Oud 22-09-12, 14:59
Duffa Duffa is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard

Sorry niet goed gelezen ;-) heb al gevonden wat DFU is
  #6  
Oud 22-09-12, 14:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Lees ook het onderstaande topic eens:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-probleem.html

Succes gewenst
  #7  
Oud 07-01-13, 17:56
Dcraft Dcraft is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

@timosha
Ik heb van alles al geprobeerd, heb jij nog enig idee wat er nog meer mogelijk is. Ik haal de telefoon van de lader en binnen 15 min is er al 4% af terwijl hij niets ligt te doen. Ook wordt hij erg warm als ik bel. Allemaal heel vreemd want dit probleem was er in een keer
  #8  
Oud 19-02-13, 09:36
dromie dromie is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook net het probleem met de batterij die ineens heel snel leeg is en warm aanvoelt.
Mijn iphone is een 3GS, nog nooit eerder problemen gehad, ook niet na een update, nu ineens wel...
Dus ik moet een reservekopie maken en herstellen? Klopt dit?
  #9  
Oud 19-02-13, 09:43
Dcraft Dcraft is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dromie Bekijk bericht
Ik heb ook net het probleem met de batterij die ineens heel snel leeg is en warm aanvoelt.
Mijn iphone is een 3GS, nog nooit eerder problemen gehad, ook niet na een update, nu ineens wel...
Dus ik moet een reservekopie maken en herstellen? Klopt dit?
Ik heb de stappen uitgevoerd zoals boven beschreven met DFU. Eerste keer hielp het niet, tweede keer wel. Maar ik moet zeggen dat de batterij duur niet meer hetzelfde is geworden na de update.
  #10  
Oud 19-02-13, 11:57
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Klachten en discussie over accu performance komt telkens terug bij het introduceren van een nieuwe versie van IOS. Op dat moment zijn mensen er schijnbaar meer alert op. Mijn persoonlijke ervaring leert dat de werking en duur van de accu telkens toch anders is bij het updaten of herstellen van IOS.

Heb door wat problemen mijn 4S een aantal keren opnieuw moeten herstellen en telkens was mijn accu performance verschillend, varieerde van 20% verlies binnen een uur in stand-by tot 2% over dezelfde periode en dat in dezelfde omgeving condities.

Mocht je problemen hebben met een snelle accu drain dan is het devies toch om het device in DFU te zetten en een volledig herstel te doen, en geen backup terug te plaatsen.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #11  
Oud 19-02-13, 12:04
Beno10 Beno10 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb mijn Iphone 4S gisteren geupdated naar die IOS 6.1.1 of zoiets. Vandaag krijg ik al de melding van mijn provider (Proximus) dat mijn dataverbruik bijna is opgebruikt! Ik heb al meer dan een jaar 3G enz constant aanstaan en nooit een melding gehad over mijn verbruik en facturen waren tot op heden altijd prima. Weet iemand of dit aan die update kan liggen?? Ik heb ook "locatievoorzieningen" aangezet sedert gisteren door installatie van een nieuw gps-systeem, zou dit de boosdoener zijn? Alvast bedankt!
  #12  
Oud 19-02-13, 12:45
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beno10 Bekijk bericht
Ik heb mijn Iphone 4S gisteren geupdated naar die IOS 6.1.1 of zoiets. !
Die update naar 6.1.1 is nu specifiek alleen bedoeld voor de 4S om bovengenoemde problemen op te lossen en is kortgeleden uitgebracht. Apple is daar snel mee op de proppen gekomen na de nodige klachten. Aanvankelijk voor een probleem met 3G, maar de snelle batterij leegloop lijkt erin meegenomen. Die snelle batterij leegloop had iets te maken met de mail exchange server of zoiets. Dat de phone steeds contact blijft zoeken met de server. Ikzelf had daar geen last van na de update naar 6.1 een maand geleden.
Van een verbeterde verbinding via 3G merk ik wel wat.
  #13  
Oud 19-02-13, 12:56
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deleon Bekijk bericht
Die update naar 6.1.1 is nu specifiek alleen bedoeld voor de 4S om bovengenoemde problemen op te lossen en is kortgeleden uitgebracht. Apple is daar snel mee op de proppen gekomen na de nodige klachten. Aanvankelijk voor een probleem met 3G, maar de snelle batterij leegloop lijkt erin meegenomen. Die snelle batterij leegloop had iets te maken met de mail exchange server of zoiets. Dat de phone steeds contact blijft zoeken met de server. Ikzelf had daar geen last van na de update naar 6.1 een maand geleden.
Van een verbeterde verbinding via 3G merk ik wel wat.
Update was enkel en alleen bedoeld voor de 3G bug, al het andere is simpelweg niet waar.
  #14  
Oud 22-02-13, 18:21
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Update was enkel en alleen bedoeld voor de 3G bug, al het andere is simpelweg niet waar.
Yep maar met de update naar 6.1.2 vandaag zijn die andere bugs blijkbaar wel gefixt
  #15  
Oud 22-02-13, 21:37
BlondieNL BlondieNL is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Unhappy

Ik had geen problemen maar nu na de update naar 6.1.2 wordt mijn 4S bloedheet als ik er even iets mee doe en de accu loopt supersnel leeg ook als ik er helemaal niets mee doe. Iemand enig idee hoe dit kan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij loopt ineens snel leeg Willem van Leeuwen iPhone algemeen 1 30-04-12 09:17
Batterij 4s loopt heel snel leeg Melanie1602 iPhone algemeen 1 05-04-12 20:24
Batterij loopt zeer snel leeg bij geluid AAN spiegelaereh iPhone algemeen 0 28-09-11 12:07
Iphone 3gs wordt warm en accu snel leeg na update 4.0 jacques09 iPhone algemeen 1 20-07-10 00:59
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? Guido85 Archief 2 05-10-09 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.