iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 problemen muteknop stuk (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/125563-iphone-5-problemen-muteknop-stuk.html)

martijndk1983 22-09-12 15:06

iPhone 5 problemen muteknop stuk
 
Na12 uur in de rij te gaan staan voor 2 iphones kwam er 1 defect uit de doos.
De muteknop werkt niet goed.
Als ik hem verschuif dan gaat hij niet op trillen of stil. Hij schiet er als het ware overheen. Tik je hem dan een stukje terug doet hij het wel soms.

Centro al gebeld, nemen niet op. Waarschijnlijk door de drukte.
Email geen response.
Wat nu want ik kan er wel heen rijden maar ben bang dat ze hem niet om kunnen ruilen simpelweg omdat ik denk dat ze geen voorraad meer hebben.

annelies93 16-10-12 19:22

Hetzelfde probleem
 
Ik heb een iphone 5 wit gekocht in de apple store amsterdam op 28 september. Heb hem niet één keer laten vallen en heb hem goed in het hoesje. Mijn mute knop doet het ook niet goed. Nu zeker terugbrengen en weer weken zonder iphone 5 zitten?

toqa 30-10-12 15:39

Heb exact het zelfde probleem. Heb hem sinds afgelopen zaterdag (27-10) gekregen via T-Mobile. Ik ben nu druk in de weer met Pro Assist, om te kijken of zij mij verder kunnen helpen. Echter wil ik wel een nieuwe hebben, en niet nu al gerepareerde, wat me ook niks meer als logisch lijkt bij zo'n nieuw product

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2012 om 15:44 ----------

Om precies te zijn doet de mijne exact het zelfde als in het volgende filmpje iPhone5 ring/mute button problem iPhone5

Ook bij een lichte druk op het scherm/behuizing of wanneer ik me flip case dicht doe.

annelies93 30-10-12 15:44

Niet handig
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toqa (Bericht 846789)
Heb exact het zelfde probleem. Heb hem sinds afgelopen zaterdag (27-10) gekregen via T-Mobile. Ik ben nu druk in de weer met Pro Assist, om te kijken of zij mij verder kunnen helpen. Echter wil ik wel een nieuwe hebben, en niet nu al gerepareerde, wat me ook niks meer als logisch lijkt bij zo'n nieuw product

Je kan beter niet naar pro assist gaan. Heb ik ook gedaan met mijn iphone 4 die kapot was en nog onder de garantie valt. Het duurde 10 weken en ze hebben mij toen 2 keer een gesimlockte iphone 4 teruggegeven. Daarentegen is het inleveren bij tmobile een handigere stap. Minder gezeur en je betaalt daar geen €40 eigen risico. Daarbij komt ook dat pro assist echt geen service verleent en je er zelf achteraan moet zitten om je toestel terug te krijgen. En bij t-mobile mag je hem miss wel inwisselen, omdat volgens de consumentenrecht je binnen 6 weken je toestel mag omruilen voor een andere als er sprake is van een fabrieksdefect. Ik ga morgen naar de apple store in amsterdam om daar even wat te regelen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2012 om 15:46 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toqa (Bericht 846789)
Heb exact het zelfde probleem. Heb hem sinds afgelopen zaterdag (27-10) gekregen via T-Mobile. Ik ben nu druk in de weer met Pro Assist, om te kijken of zij mij verder kunnen helpen. Echter wil ik wel een nieuwe hebben, en niet nu al gerepareerde, wat me ook niks meer als logisch lijkt bij zo'n nieuw product

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2012 om 15:44 ----------

Om precies te zijn doet de mijne exact het zelfde als in het volgende filmpje iPhone5 ring/mute button problem iPhone5

Ook bij een lichte druk op het scherm/behuizing of wanneer ik me flip case dicht doe.

Precies hetzelfde inderdaad! Alleen hij doet het soms wel en soms niet. En als ie het wel doet doet ie het wanneer hij op de tafel ligt die lichtjes trilt vanwege de muziek of mijn getyp op het toetsenbord.

toqa 30-10-12 15:50

Hmm zit wat in.
Ga eens kijken of ik wat kan regelen met de t-mobile shop hier in de buurt.

En anders toch pro-assist, en eisen op een nieuw toestel, gebruik deze dan zolang nog wel tot dat ik een nieuwe in doos krijg.

toqa 31-10-12 11:58

Gister bij de t-mobile shop geweest, krijg binnen 48 uur een email om een nieuwe afspraak te plannen en het toestel om te ruilen op locatie. Dat werkt inderdaad sneller dan het via pro-assist te regelen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.