//

Automatisch apps downloaden?

Automatisch apps downloaden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen van Iphoneclub. Ik heb een klein probleem en dat is dat er steeds apps worden gedownload bij mn iPhone 4s, M'n zusjes Ipod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-12, 17:55
furkanovich furkanovich is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard Automatisch apps downloaden?

Hey mensen van Iphoneclub. Ik heb een klein probleem en dat is dat er steeds apps worden gedownload bij mn iPhone 4s, M'n zusjes Ipod 4g en m'n zus haar iphone 4. We gebruiken alle drie dezelfde appstore account. Is het normaal ? Alle drie de toestellen hebben ios 6.

En een tweede vraag: Het opladen van m'n batterij gaat nu trager. Is dat normaal? Bij 5.1.1 ging het erg snel, maar de batterij ging toen wel heel snel leeg. Ik hoop dat het nu langer mee gaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-12, 18:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Je kan dat instellen op je toestellen dat de apps moeten gedeeld worden, als ik bv op de pc via itunes apps download dan verschijnen die apps ook op mijn iPhone, ik meende dit via Wi-Fi en mss ook 3G kan werken, dat zou ik eens moete nagaan.

Instellingen-itunes en app stores en daar zie je dan staan automatische downloads, daar kan je bv apps afzetten, dan zou je normaal gezien geen probleem meer mogen hebben.

Hoelang duurd het u iPhone is opgeladen en vanaf hoeveel % beginne opladen?

Wat bedoel je met je phone die snel leeg ging?

Als je dat ooit tegen komt je batterij abnormaal snel afgaat dan kan een herstel helpen. Maar een smartphone de dag van vandaag moet je iedere dag opladen, soms moetk het 2keer doen omdat ik een zware gebruiker ben .
  #3  
Oud 22-09-12, 19:02
furkanovich furkanovich is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard

Hartelijk dank met je hulp en over de batterij die werd abnormaal snel opgelade maar ging met dezelfde snelheid ook weer leeg ik laad het elke nacht op en gebruik het meestal voor whatsapp
  #4  
Oud 22-09-12, 19:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door furkanovich Bekijk bericht
Hartelijk dank met je hulp en over de batterij die werd abnormaal snel opgelade maar ging met dezelfde snelheid ook weer leeg ik laad het elke nacht op en gebruik het meestal voor whatsapp
Das idd nie normaal, dat had je waarschijnlijk toen kunnen oplossen doro een herstel te doen, nu lijkt het dus wel in orde?
  #5  
Oud 22-09-12, 20:08
furkanovich furkanovich is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard

Ja het is in orde. Maar toen ging ik 3x herstellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch startende apps thunder iPad algemeen 0 21-04-12 08:03
Firmware iPhone 4 niet automatisch downloaden paulpetrowiets iPhone algemeen 2 16-07-11 02:35
apps automatisch overgezet? boobsession iTunes 4 16-03-11 22:26
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden xBram Muziek, foto & video 7 25-11-08 15:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.