iPhone 5: hoe is hij :D discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha..ben ook blij met mijn iPhone 5 hoor..super!! Ach, hij werkt er niet minder om in ieder geval......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haha..ben ook blij met mijn iPhone 5 hoor..super!! Ach, hij werkt er niet minder om in ieder geval...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag de witte Iphone 5 in mijn hand gehad en het was niet zo van wooooow dit moet ik hebben. Mede daardoor blijf ik bij mijn 4, daar is niks mis mee. Voor mij hoeft de Iphone 5 niet en ik sla ik dus ook over.
Maar de mensen die de IPhone 5 hebben, geniet ervan! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier idem: het achterste glas in mijn iPhone 4 zit "los", ik bedoel je kan het een kleine milimeter op en neer "schuiven". Heb ook nooit de moeite gedaan om te melden en loop er nu dus al 25 maand zo mee rond. Heeft nooit problemen gegeven. Enfin on topic: moet stoppen deze topic te lezen, als de info op de store correct is nog minimum 21 dagen wachten voor ik ten vroegste het lang verwacht paketje mag verwachten... |
|
|||
|
|||
Als je een nieuwe haalt zit er wederom een rammeltje in het hoort....
Dat je glas kan verschuiven hoort niet maar das Heeel wat anders als dat rammeltje! |
|
||||
|
||||
Weet niet of het aan iOS 6 ligt maar mijn iPhone 5 past de helderheid van het scherm niet automatisch aan.
Voor de rest werkt hij perfect. |
|
||||
|
||||
Nogmaals een update over de accuduur. 3de maal tot 100% opgeladen gehad, nu op 10%, met de volgende tijden:
Gebruiksduur: 7uur en 15min. Stand-by: 17uur en 30min. Kort om, een hele verbetering |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar in echt heldere condities werkt de sensor wel. 't Lijkt enkel niet te werken in donkere omgevingen. In elk geval ook minder snel. Maar dacht gelezen te hebben dat ook de 4s hier last van heeft m.a.w. IOS6-probleem. Howow |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat er maar snel een update komt... Elk jaar volgt al snel na de release een .1 |
|
|||
|
|||
Je moet hem even bij helderheid en achtergrond dat schruifje aan en uit zetten dat schuifje van automatisch dus!
Daarna werkte het hier wel! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou bij mij werkte het wel hij dimt nu staps gewijs of gaat stapt gewijs scherper licht geven.
Maar overdag zal je dat minder snel opvallen mij viel t pas echt op s avonds. |
|
|||
|
|||
iphone 5 hoesje
Sinds 1ste dag van release mn iPhone binnen. Merk dat hij wel erg snel krast, dus gelijk hoesje omheen gedaan.
Lekker goedkoop voor maar €5 van marktplaats deze gehaald.. Past prima eromheen en gewoon goed (zie afbeelding) |
|
|||
|
|||
Vandaag binnengekregen, super tevreden mee. Overstijgt eigenlijk al mijn verwachtingen! Veel lichter, dunner en langer (zoals bekend). Design is hetzelfde, maar lijkt toch echt een hele andere telefoon! En de snelheid vergeleken met de iPhone 4.... genieten!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je zegt snel krassen? Ik heb de mijne al 7dagen en nog geen krasje op, ben er wel voorzichtig mee en zit in een flipcase maar wel al heel wat keren eruit gehaald en geen last van krassen. Ik doe er een flipcase rond omdat ik muntstukken in dezelfde broekzak steek. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: hoe kan ik een nieuw jailbreak systeem installeren zonder dat hij weer gesimlockt is | Beny | Jailbreak | 6 | 30-06-12 11:05 |
Apple TV: 4.2.1 Apple tv, hoe te controleren of hij gejailbreakt is? | Denneke | Jailbreak | 14 | 07-04-11 21:37 |
Hoe kan je zien met wat hij is ge unlocked/gejailbeakt? | XanderSnelder | Archief | 15 | 24-12-09 15:12 |
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? | MTHJ | Archief | 34 | 09-07-09 15:24 |
|
|